پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کد خبر: 1112056
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
ظس

حوزه/ با حکم مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی حجت الاسلام محمد فیضی به‌عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی ارومیه منصوب و از زحمات دو ساله حجت الاسلام حسن محمدی در این مسئولیت قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام محمد فیضی امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه که در مسجد حاجی خان این شهر برگزار شد، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اولویت اول تبلیغ برای مراکز حوزوی، اظهار داشت: در کنار کارهای روتین تبلیغات اسلامی لازم است رسالت و نقش تبلیغات اسلامی برای مردم تبیین شود، چرا که بسیاری هنوز به رسالت تبلیغات اسلامی آگاهی کافی ندارند.

وی افزود: تبلیغات اسلامی فقط اداره رسیدگی به اعزام روحانیون و هیئات مذهبی نیست و باید به سمت ترویج گفتمان انقلاب اسلامی که تمدن اسلامی را به‌وجود می‌آورد و زمینه ساز ظهور است، قدم برداریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه تصریح کرد: برای حرکت در مسیر انقلاب و جریان سازی دینی و مذهبی باید از کارهای جزیره‌ای خودداری کنیم و با همه مجموعه‌ها و ادارات همکاری و همراهی لازم را انجام بدهیم که لازمه کار فرهنگی، همین است.

وی گفت: برای جوانان و نوجوانان برنامه‌ریزی لازم باید صورت بگیرد و در این راستا نیازمند همکاری دفتر امام جمعه، کانون‌های مساجد، آموزش و پرورش و سپاه پاسداران و دیگر مجموعه‌های تربیتی و فرهنگی هستیم.

در پایان این جلسه با حکم مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی حجت الاسلام محمد فیضی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی ارومیه منصوب و از زحمات دو ساله حجت الاسلام حسن محمدی در این مسئولیت قدردانی شد.

«فیضی» رئیس تبلیغات اسلامی ارومیه شد

«فیضی» رئیس تبلیغات اسلامی ارومیه شد

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    __ بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر حضرت حجة الاسلام جناب آقای فیضی زید عزّه و دام اقباله ، بمردم شریف ارومیه تبریک عرض می کنم و از خدای متعال توفیقات آن بزرگواران خواهانم . چوخ یاشاسین ارومیه __ آغاجلاری قورومیه __ میوه لری چوخالسین __ مریضلری ساقالسین .