یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
علامه بلادی بوشهری

حوزه/ دبیر نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری گفت: توجه به شعار سال در موضوعات کنگره و نیز محور مقاومت یکی از مسائل مهمی است که در نهمین دوره کنگره علامه بلادی بوشهری(ره) دیده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه هماهنگی برگزاری نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری امروز در دبیرخانه این کنگره با حضور اعضا برگزار شد.

حجت الاسلام یوسف جمالی دبیر نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری در این نشست با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته اعضا طی دهه اخیر، اظهار داشت: برگزاری این کنگره طی سال‌های گذشته باعث شده تا سطح علمی و پژوهشی طلاب در استان افزایش چشمگیری داشته باشد و روحانیون و طلاب از این جهت ارتقای خوبی داشته‌اند.

وی با اشاره به برگزاری این کنگره در سال جاری گفت: توجه به شعار سال در موضوعات کنگره و نیز محور مقاومت یکی از مسائل مهمی است که در نهمین دوره کنگره علامه بلادی بوشهری(ره) دیده شده است.

دبیر نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری بیان کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته نمایشگاه آثار و تألیفات علما، روحانیون و طلاب را برگزار خواهیم کرد و علاوه بر این نمایشگاه عکس علمای بلاد نیز برپا خواهد شد.

حجت الاسلام جمالی از فعالیت چهار دبیرخانه جهت دریافت آثار حوزویان و دانشگاهیان بوشهری خبر داد و اظهار کرد: دبیرخانه‌ها در حوزه علمیه برادران، خواهران، دانشگاه خلیج فارس و یک دبیرخانه نیز در قم آماده دریافت آثار هستند.

به گزارش حوزه، در این جلسه سایر اعضا به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود برای هر چه بهتر برگزار شدن نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha