یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
بیانیه

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در پی آغاز عملیات طوفان الاقصی و حمایت از فلسطین بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در پی آغاز عملیات طوفان الاقصی و حمایت از فلسطین بیانیه ای صادر کرد که متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ (حج۳۹)

قرآن می‌گوید: قل مووتوا بغیظکم؛ بله خشمگین باشید و از خشم بمیرید و همین هم خواهد شد، دارند می میرند. بعون الله این آیه در مورد رژیم صهیونیستی در حال تحقق است. (رهبر معظم انقلاب)

طوفان الاقصی عملیات بهت آور و عزت بخشی که توسط رزمندگان فلسطینی انجام شد، دل‌های آزادگان و مستضعفان جهان را شاد و امیدوار به سرنگونی ظالمان و ستمگران نمود و خشم جبهه ظلم را برانگیخت و نقطه عطفی در مسیر مبارزه و ایستادگی بر علیه هر ستمگری شد.

آری، جوانان غیور و مسلمان جبهه مقاومت به ویژه گردان های عزالدین قسام، از شاخه نظامی حماس، در پی اهانت چندین باره رژیم اشغالگر قدس به مسجدالاقصی و کشتار مردم بی گناه فلسطین به ویژه کودکان و زنان، به شایستگی پاسخی کوبنده و بی نظیر در تاریخ فلسطین را رقم زدند که در طول تمام سال‌های نبرد و جنگ‌های دولت‌های منطقه با رژیم اشغالگر و مبارزات ملت فلسطین بی سابقه بود.

این عملیات ضمن نقد اقدام عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، ثابت کرد که اگر کشورهای عربی و اسلامی بجای تلاش برای برقراری ارتباط با اسرائیل به حمایت از فلسطینی های مظلوم بپردازند، رفع اشغال از سرزمین فلسطین و آزادی قدس شریف امکان پذیر خواهد شد.

حال که مردم مسلمان و انقلابی فلسطین قیام دیگری را تحت عنوان طوفان الاقصی آغاز کرده‌اند، بر ما مسلمانان واجب است تا به کمک آن‌ها بشتابیم و به ندای رسول گرامی اسلام لبیک بگوییم، آنجا که می فرمایند: (مَنْ سَمِعَ رَجُلًا یُنَادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم) کسی که صدای انسانی را بشنود که فریاد می زند: ای مسلمانان به دادم برسید و کمکم کنید، کسی که این فریاد را بشنود و پاسخ و نگوید، مسلمان نیست.

طلاب، اساتید و کارمندان حوزه‌های علمیه خواهران ضمن حمایت قاطع از جهاد مقدس مادران، همسران، دختران و فرزندان مقاومت در فلسطین، لبنان و سوریه و محکوم کردن کشتار زنان و کودکان مظلوم فلسطینی و تداوم ظلم اشغالگران صهیونیست از همه ملت های مسلمان، سازمان های بین المللی و کنفرانس اسلامی می خواهند در پی احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین که باز پس گیری سرزمین و خانه و کاشانه خود را اراده کرده‌اند، به صحنه آمده و در این مسیر، از هیچ کوششی دریغ نورزند.

طلاب، اساتید و کارکنان حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha