یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
تصاویر/ اجلاسیه مدیران اجرایی مدارس علمیه استان خوزستان

حوزه/ اجلاسیه مسئولین اجرایی (امور طلاب) مدارس علمیه خوزستان به همت مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، اجلاسیه مسئولین اجرایی (امور طلاب) مدارس علمیه خوزستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان، حجت الاسلام مکیان معاون مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، مسئول و کارشناسان مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان و مدیران اجرایی (امور طلاب) مدارس علمیه استان خوزستان دوشنبه ۸ آبان ماه ۱۴۰۲ به همت مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان در سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این اجلاسیه حجت الاسلام آذر افروز مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان به بیان توضیحاتی در خصوص هدف از برگزاری این اجلاسیه پرداخت و اظهار داشت: با توجه به اینکه بعضی از همکاران ما در مدارس علمیه جابجا و همکاران جدیدی به جمع ما اضافه شدند و همچنین ضرورت به‌روزرسانی اطلاعات مسئولین امور طلاب مدارس، نیاز بود بازخوانی از تمام واحدها، بخش‌ها، قسمت‌ها و کارهای امور طلاب برای افرادی که به‌صورت مستقیم با طلاب و روحانیون در مدارس علمیه در ارتباط هستند، صورت گیرد تا مسئولین اجرایی مدارس بتوانند خدمت رسانی و تسهیل گری بیشتری نسبت به طلاب داشته باشند.

در ادامه حجج اسلام میرشکار، الهایی شجر و قرائتی کارشناسان مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان به بیان توضیحاتی در خصوص شهریه، نظام وظیفه، معافیت تحصیلی، خروج از کشور، امریه، اردوها، ورزش و سلامتی و هلال احمر پرداخته و کلیه اطلاعات و آیین نامه‌های مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه را در اختیار مسئولین اجرایی مدارس علمیه قرار دادند.

در بخش دیگر این اجلاسیه حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده به بیان نکات اخلاقی در خصوص ضرورت توجه هر چه بیشتر به طلاب و اهمیت جایگاه مسئولان اجرایی در مدارس علمیه پرداخت.

همچنین حجت الاسلام مکیان، خدمات مختلف مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان را برای حاضرین تشریح کرد.

در بخش دیگر این اجلاسیه حجت الاسلام و المسلمین بلادیان ضمن خیرمقدم گویی به حاضرین از زحمات مسئولین اجرایی (امور طلاب) مدارس علمیه استان خوزستان تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در این اجلاسیه مصوب شد مسئولین امور اجرایی مدارس علمیه خوزستان هرچه زودتر شناسنامه جامع طلاب مدارس علمیه خود را به‌روزرسانی و تکمیل کنند، همچنین مصوب شد فرآیند جذب داوطلبین جدید الورود حوزه علمیه خوزستان هرچه سریعتر تکمیل شود تا طلاب بتوانند از خدمات حوزه از جمله شهریه بهره‌مند شوند.

در ادامه این اجلاسیه مسئولین اجرایی مدارس علمیه استان خوزستان به بیان نکات و سئوالات خود پرداخته و سپس مسئول و کارشناسان مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان به سئوالات حاضرین پاسخ دادند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha