پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: هیئت با انجام کار تشکیلاتی می‌تواند نقش خود را هرچه بهتر و ارزنده‌تر انجام دهد و سازمان تبلیغات اسلامی نقش ارشادی هدایتی آموزشی خود را باید به سمت کار تشکیلاتی در هیئت‌های حسینی سوق دهد.

یه گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از برگزیدگان مهرواره هوای نو در آذربایجان شرقی گفت: کمک‌های مردمی با محوریت مساجد و هیئات حسینی در تمامی عرصه‌ها تأثیرگذار است و هیئت با انجام کار تشکیلاتی می‌تواند نقش خود را هرچه بهتر و ارزنده‌تر انجام دهد.

وی با اشاره به نقش تشکل‌های دینی و به ویژه هیئات حسینی اظهار کرد: این تشکل‌ها در جریان شکل‌گیری نهضت انقلاب اسلامی ایران نقش اساسی داشتند و در طول دوران انقلاب اسلامی نیز در عرصه‌های مختلف از دوران دفاع مقدس گرفته تا در حوادث و مسائل اجتماعی، بلایای طبیعی و به ویژه در ایام کرونا نقش آفرینی ویژه‌ای داشتند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران نسبت به گسترش چشمگیر هیئات مذهبی توجه ویژه‌ای داشته و این تشکل‌های مردمی در کنار مساجد و سایر مؤسسات و مجموعه‌های فرهنگی نقش آفرینی خوبی دارند و حتی در برخی از عرصه‌ها از دولت‌ها نیز پیشی گرفته اند و نقش خود را در حوزه‌های مختلف و در برهه‌های حساس به خوبی ایفا کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: کمک‌های مردمی با محوریت مساجد و هیئات حسینی در تمامی عرصه‌ها تأثیرگذار است و هیئت با انجام کار تشکیلاتی می‌تواند نقش خود را هرچه بهتر و ارزنده‌تر انجام دهد و سازمان تبلیغات اسلامی، نقش ارشادی، هدایتی و آموزشی خود را باید به سمت کار تشکیلاتی در هیئت‌های حسینی سوق دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha