سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
کد خبر: 1122578
۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
امام جمعه جم

حوزه / حجت الاسلام محمدی خواستار راه اندازی فرودگاه جم شد و گفت: در بحث راه اندازی مجدد فرودگاه که هفته گذشته هم مطالبی گفته شد، متولیان پیگیری‌های خود را شفاف به مردم ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم در خطبه‌های نماز جمعه با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) صدیقه، طاهره، مصداق مباهله، مبارکه است و غضب و رضایش، موضع‌گیری‌هایش درست مثل موضع‌گیری‌های رسول خداست.

امام جمعه جم به ابعاد جنگ شناختی و راه‌های مقابله با جنگ شناختی پرداخت و گفت: تلاش برای حل و رفع چالش‌های اقتصادی موجود، تلاش برای ارائه روایت دسته اول و سریع، بازسازی ساختار رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی در کشور و تقویت کار ویژه پاسخگویی مسئولان و اقناع جامعه به قرار گرفتن کشور در این‌گونه جنگی است که ابزار آن رسانه، خبر و تحلیل است.

حجت الاسلام محمدی به‌مناسبت سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس شورای اسلامی پرداخت و یادآور شد: مجلس انقلابی، نماینده انقلابی می‌خواهد و به فرمایش امام خامنه‌ای «مجلس باید مجلسی باشد که بتواند در مقابل زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی‌ها و مرعوب‌کردن‌ها و تطمیع‌کردن‌های قدرتمندان جهانی بایستد».

وی افزود: مهم‌ترین شرایط نماینده انقلابی عبارت است از اینکه متدین، کارآمد، دلسوز و شجاع باشد، اگر این چهار شرط در نماینده‌ای جمع شد، همان کاری را که شما آرزو و توقع دارید را انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه خود و دفتر از هیچ شخص حمایت مصداقی نخواهیم کرد، یادآور شد: فقط توصیه بنده به حضور حداکثری در انتخابات سرنوشت ساز است، دشمن برای این انتخابات مهم وحساس برنامه ریزی کرده و لذا همه تلاش نمایند باشکوه برگزار شود.

امام جمعه جم، با اشاره به روز جهانی معلولین، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند «مسئول حقیقی کمک به معلولان فقط سازمان بهزیستی نیست، بلکه همه مردم، بخش‌های دولتی و غیردولتی و سازمان‌های انقلابی هستند».

وی بیان کرد: به مدیرکل بهزیستی پیشنهاد می‌کنم مرکز جامع توانمند سازی معلولان استان در جنوب ساخته شود.

حجت الاسلام محمدی خواستار راه اندازی فرودگاه جم شد و اظهار کرد: در بحث راه اندازی مجدد فرودگاه که هفته گذشته هم مطالبی گفته شد، متولیان پیگیری‌های خود را شفاف به مردم ارائه کنند و از دادستان می‌خواهم نسبت به ترک فعلی صورت گرفته یا در آینده جدا ورود و از ابزار قانونی استفاده کامل نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha