چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
ل

حوزه / همزمان با عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) آیین بزرگداشت و تجلیل از خانواده شهدای مفقود الأثر شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، همزمان با عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ظهر امروز آیین بزرگداشت و تجلیل از خانواده شهدای مفقود الأثر آران و بیدگل با حضور امام جمعه نوش آباد، خانواده معظم شهدا، جمعی از مسئولان در سالن ۴دی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی اکبر رضایی فرماندار آران و بیدگل در این مراسم ضمن تسلیت شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) به توسل رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس با اهل بیت (ع) و زهرای مرضیه و وجه متمایز شهدای مفقودالاثر با آن حضرت اشاره کرد و گفت: خیلی از پدران و مادران چشم انتظار از دنیا رفته اند و قطعا در آخرت به دیدار فرزندان شهیدشان خواهند رفت.

وی با بیان اینکه باید بدانیم که امروز مدیون چه کسانی هستیم و در کجا قرار گرفته ایم تصریح کرد: منصب هایی که در اختیار داریم به برکت خون پاک شهدا است.

فرماندار آران و بیدگل تصریح کرد: باید بپذیریم که نظام جمهوری اسلامی ایران و تداوم حرکت حسینی مدیون خون شهدا و صبوری و ایثار خانواده های معظم شهدا است.

رضای به کارنامه بسیار درخشان آران و بیدگل در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تقدیم بیش از ۸۵۰ شهید به نسبت جمعیت و رتبه ایثارگری این شهرستان در کشور نشان دهنده ایثار بی بدیل مردم این دیار است

مرثیه سرایی حسن هارونی ذاکر اهل بیت (ع)، سخنرانی امام جمعه نوش آباد ، تجلیل از خانواده شهدا و رونمایی از تصاویر شهدای مفقودالاثر که به روش سیاه ‌قلم از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha