سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
تصاویر/ آیین افتتاحیه اولین نمایشگاه آثار مکتوب طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه استان خوزستان

حوزه/ آیین افتتاحیه اولین نمایشگاه آثار مکتوب طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه خوزستان به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه خوزستان برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، آیین افتتاحیه اولین نمایشگاه آثار مکتوب طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه خوزستان به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه خوزستان امروز در ساختمان قدیم مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از شخصیت های حوزوی و مدیران استانی برگزار شد، آیت الله شفیعی و حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیرحوزه علمیه خوزستان و آقای شهاوند معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان، به ارائه نکات خویش پرداختند.

در حاشیه برگزاری این مراسم از حجت الاسلام علی شعیبی که دارای ۲۰ اثر منتشر شده و ۲۰ اثر در دست انتشار در عرصه کودک و نوجوان هستند با اهدای لوح یادبود و هدایایی تقدیر شد. همچنین در این مراسم از نشریات علمی ۱۳ مدرسه علمیه استان خوزستان رونمایی شد.

لازم به ذکر است که نمایشگاه آثار مکتوب طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه خوزستان قرار است از فردا پنج شنبه ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ به مدت دو هفته صبح ها از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در ساختمان قدیم مرکز مدیریت حوزه علمیه استان آماده بازدید کلیه علاقه مندان به ویژه طلاب و اساتید مدارس علمیه استان است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha