یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
تصاویر/نماز جمعه شاهرود

حوزه/حجت الاسلام امیدوار گفت:مصداق این راه، شهید دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است. کسی که همه زندگی خودش را در مسیر اولیا خدا صرف کرد و شعارش این بود که تا کسی شهید نباشد شهید نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل ،حجت الاسلام امیدوار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت مردم به تقوای الهی، راه رسیدن به اخلاص را از طریق شجاعت و پیروی از ولایت دانست.

امام جمعه بخش شاهرود در خطبه اول نماز جمعه گفت: انتخاب نوع زندگی انسان در دست خود انسان است. انتخاب عقلانی همراهی با انبیا و صعود به قله‌های سعادت است.

وی در خطبه دوم خود با اشاره به شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی مصداق بارز این راه بود. کسی که همه زندگی خودش را در مسیر اولیا خدا صرف کرد و شعارش این بود که تا کسی شهید نباشد شهید نمی‌شود.

وی افزود: شهید سلیمانی با فکر و اندیشه خود جهان را منسجم در دفاع از ارزش‌های دین کوتاه نیامد تا جایی که رهبر معظم انقلاب در شأن جایگاه او فرمودند: سردار دل‌ها انسان مخلص در ملاک قرآنی بود و ایشان راه رسیدن انسان‌ها به اخلاص را عملاً نشان داد و ذوب در ولایت شد.

امام جمعه بخش شاهرود در پایان ضمن گرامیداشت یاد این انسان مخلص، فاجعه دردناکی که دشمن قسم خورده حتی نتوانست زوار حرم او را ببیند این جنایت را محکوم کرده و از مسئولین خط مقدم مبارزه با استکبار خواست که این جنایت را بدون پاسخ نگذارند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha