یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
امام جمعه چغادک

حوزه/ حجت الاسلام خدری گفت: راهبرد دشمن مأیوس کردن مردم از نظام برای خالی کردن صحنه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام رضا خدری امام جمعه چغادک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، با اشاره به نقش مردم در حکومت اسلامی، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مردم قم بر تأثیر حضور مردم در صحنه تأکید کردند.

وی افزود: اصولاً راهبرد مهم رهبر معظم انقلاب، تکیه بر توده‌های مردم بود که مبتنی بر روش پیامبر خدا و امیرمومنان است که در نهج‌البلاغه نیز می‌فرمایند، توده‌های مردم تکیه‌گاه دین، بدنه اصلی جامعه و ذخیره روز رویایی با دشمن هستند.

امام جمعه چغادک، تصریح کرد: در مقابل، راهبرد جبهه استکبار، بی‌اعتقاد کردن مردم به عوامل حضور و تلاش برای مأیوس کردن مردم از نظام و از حضور در صحنه است که این خط با رسانه‌های استکباری دنبال می‌شود.

وی ابراز کرد: بزرگ‌نمایی نکات منفی، ترویج بی‌فایده بودن حضور در فعالیت‌های سیاسی و انتخابات و به رخ کشیدن کمبودها و سختی‌های اقتصادی، از جمله فعالیت‌های تبلیغاتی رسانه‌های بیگانه است.

حجت الاسلام خدری گفت: مردم‌داری باید نقطه اصلی سیاستگذاری مسئولین باشد، مسئولین باید با فعالیت خوب و خدمت به مردم، ملت را دلگرم کنند تا دشمن نتواند به اهداف شوم خود برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha