چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
مدرسه علمیه قشم

حوزه / حجت‌الاسلام نجاتی زاده گفت: گروه های جهادی تخصصی اجتماعی، نقش بسزایی در گسترش فرهنگ سازی در جامعه ایفا می کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام عابدین نجاتی زاده، مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) قشم امروز در دیدار با حجت الاسلام محمد صفاجوئیان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه قشم، اظهار داشت: گروه های جهادی تخصصی در حوزه اجتماعی نقش بسزایی در فرهنگ سازی را ایفا می کنند.

وی افزود: در راستای فعالیت اجتماعی طلاب گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر در مدرسه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام شهرستان قشم تشکیل شد.

مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) قشم ادامه داد: با راه‌اندازی و فعالیت این گروه جهادی شاهد اثرات مطلوب در حوزه های مختلف در سطح شهر روبرو هستیم و گام هایی در جهت عفاف و حجاب و نیز تذکرات لسانی و نیز جلساتی با موضوعات مطالبه گری انجام شده است.

حجت‌الاسلام نجاتی زاده تاکید کرد: از همه مسئولان درخواست داریم برای تقویت این حرکت جهادی و مردمی با محوریت طلاب همکاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: از برخی ارزش‌ها و احکام اسلامی مانند حجاب و عفاف نباید با بی تفاوتی عبور کرد و احکام الهی بر زمین مانده شود و با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی ها و خلاقیت و سعه صدر باید در جهت ترویج فرهنگ اسلامی گام برداشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha