یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
تصاویر/اجلاسیه «مادران قهرمان‌پرور» در سنندج برگزار شد

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: به برکت خون مطهر شهیدان امروز هیچ کدام از توطئه‌های دشمنان علیه این انقلاب عملی نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، به همت سپاه بیت المقدس استان کردستان اجلاسیه «مادران قهرمان‌پرور» امروز در سنندج برگزار شد.

سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در این اجلاسیه در سخنانی اظهار داشت: درود می‌فرستیم بر روح تمام مجاهدانی که برای اقتدار و اعتلای اسلام عزیز و این انقلاب جان خود را فدا کردند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: و همچنین به نیابت از همه ایثارگران و همرزمان شهدا به مادران شهدا ادای احترام می‌کنیم زیرا این بزرگواران فرزندانی نمونه و شایسته برای اسلام و انقلاب تربیت کردند.

سردار گشتاسبی در ادامه سخنان خود یادآور شد: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان همگی مدیون رشادت شهدا و ایثارگران می‌باشد بنابراین باید نام و یاد این عزیزان همیشه چراغ راه ما باشد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: شهیدان این سرزمین به مانند نور خورشید بر کشور می‌تابند و یاد و نام این عزیزان همواره در دل یکایک ملت ایران زنده می‌باشد.

سردار گشتاسبی با اشاره به اینکه امامین امامین انقلاب از برکات الهی برای این ملت می‌باشند، خاطرنشان کرد: همه ملت ایران باید قدردان شهدا و خانواده‌های شهدا باشند، زیرا این عزیزان با گذشتن از جان خویش، اقتدار و استقلال را به ما هدیه دادند.

وی در پایان سخنان خود افزود: به برکت خون مطهر شهیدان امروز هیچ کدام از توطئه‌های دشمنان علیه این انقلاب عملی نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha