پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
راهیان نور طلاب اردبیلی

حوزه/ مدارس علمیه ملأ ابراهیم و میرزا علی اکبر مرحوم به راهیان نور جنوب رفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل،مدارس علمیه ملأ ابراهیم ره و میرزا علی اکبر مرحوم اردبیل در قالب برنامه راهیان نور جنوب، از مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس در استان خوزستان بازدید کردند.

حضور طلاب و فضلای اردبیل در مناطق عملیاتی دفاع مقدس

در این برنامه که به مدت چهار روز برگزار شد، طلاب و فضلای این دو مدرسه علمیه از مناطق عملیاتی شلمچه، طلائیه، اروندکنار، هویزه، خرمشهر، سوسنگرد، دهلاویه، فکه، چزابه و یادمان‌های شهدای فتح خرمشهر، شهید محمدحسین فهمیده و شهید مهدی باکری بازدید کردند.

طلاب و فضلای این دو مدرسه علمیه در این سفر، با گوشه‌ای از رشادت‌ها و ایثارگری‌ های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس آشنا شدند و با یاد و خاطره شهدای این دوران تجدید میثاق کردند.

حضور طلاب و فضلای اردبیل در مناطق عملیاتی دفاع مقدس

حجت‌الاسلام رسول امیر زاده، معاون اجرایی مدرسه علمیه ملأ ابراهیم اردبیل، در این سفر گفت: بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس، فرصتی مغتنم برای آشنایی با رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: طلاب و فضلای این دو مدرسه علمیه در این سفر، با گوشه‌ای از مظلومیت‌ها و جنایت‌های رژیم بعث عراق علیه مردم ایران آشنا شدند و با یاد و خاطره شهدای این دوران تجدید میثاق کردند.

حجت‌الاسلام قربانی، معاون اجرایی مدرسه علمیه میرزا علی اکبر مرحوم اردبی، نیز در این سفر گفت: بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس، موجب تقویت روحیه ایثار و شهادت در میان طلاب و فضلا می‌شود.

وی افزود: طلاب و فضلای این دو مدرسه علمیه در این سفر، با گوشه‌ای از عظمت و شکوه دفاع مقدس آشنا شدند و با یاد و خاطره شهدای این دوران تجدید میثاق کردند.

حضور طلاب و فضلای اردبیل در مناطق عملیاتی دفاع مقدس

گفتنی است، مدارس علمیه ملأ ابراهیم و میرزا علی اکبر مرحوم اردبیل، هر ساله در قالب برنامه راهیان نور جنوب، از مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس در استان خوزستان بازدید می‌کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha