یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
فرماندار اردبیل

حوزه/ فرماندار اردبیل گفت: انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی به نسل امروزی به ویژه نوجوانان و جوانان رویکردی اساسی است و دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به این امر اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، فرماندار اردبیل امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر ضمن گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره شهدای والامقام، گفت: به مناسبت دهه فجر بیش از ۶۰۰ برنامه در مناطق مختلف شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

سید محمد اعتماداعجازی تصریح کرد: قرار است جشن بزرگ انقلاب همزمان با دهه فجر در شهر اردبیل برگزار شود و تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این جشن در حال انجام است.

وی گفت: انتظار می‌رود برنامه‌های دهه فجر امسال با رویکرد و خلاقیت جدید برگزار شود تا تأثیرگذاری خود را نشان دهد.

فرماندار اردبیل برگزاری نمایشگاه، یادواره‌های شهدا، تجلیل از خانواده‌های شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و برنامه‌های فرهنگی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در شهرستان عنوان کرد و گفت: غبارروبی مزار شهدا هم در دهه فجر انجام می‌شود.

اعتماداعجازی تصریح کرد: انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی به نسل امروزی به ویژه نوجوانان وجوانان نیز رویکردی اساسی است و دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به این امر اهتمام جدی داشته باشند.

وی گفت: فضا و سیمای شهر هم با محوریت دهه فجر آذین بندی و چراغانی می‌شود و در روستاها و مدارس هم برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha