یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
اجلاسیه هیبت امنا مدارس علمیه خواهران همدان

حوزه/ معاون امور حوزه های علمیه خواهران کشور هیئت امناء مدارس علمیه را امانت دار میراث انبیاء دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا، معاون امور حوزه های علمیه خواهران کشور در اجلاسیه سالیانه هیئت امنای مدارس علمیه خواهران استان همدان که صبح امروز در مدرسه علمیه تخصصی فدک برگزار شد،گفت: کار برای حوزه های علمیه خواهران در واقع کار برای دستگاه امام عصر(عج) می باشد.

وی بیان داشت: سیاست مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران بر این هست که امورات مدارس علمیه در همه عرصه ها متناسب با مقتضیات و شرایط بومی مناطق به اجرا درآید و از طریق خود مسئولین مدارس و با خرد جمعی پیش رود، بنابراین بسیاری از امور را به هیئت امنا واگذار نموده است.

معاون امور حوزه های علمیه خواهران کشور با تاکید بر اینکه هیئت امناء قوی می تواند بیشتر کمک را برای رسیدن به مطلوب و هدف حوزه های علمیه بنماید، افزود: هیئت امناء مدارس علمیه امانت دار میراث انبیاء (ع) هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اعضاء هیئت امناء باید از بهترین ها باشد و از جمله وظایف ایشان دقت در برگزاری جلسات مستمر و پیگیری مصوبات و مطالبات از سوی مسئولین در تعاملات شهرستانی می تواند اثر گستری فعالیت هیئت امناء مدارس را در بخش های مختلف قوام ببخشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha