جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی گفت: امسال ۷۰۰ اثر از استان به هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شد که نسبت به سال گذشته از رشد مناسب کمی و کیفی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، جواد بیرام‌زاده مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی در نشست روشنگری اصحاب رسانه مراغه گفت: آنان اگر نتوانند حقایق و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عموم مردم بازگو کنند، ضعیف عمل کرده‌اند؛ ضمن توجه به اینکه امپراتوری رسانه‌ای غرب مدام علیه نظام محتوا تولید می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مطالبه‌گری و بازگو کردن مشکلات مردم لازمه این میدان‌داری است، اضافه کرد: اصحاب رسانه باید پیگیری مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان را به طور جدی در دستور کار قرار دهند و بین انتقاد و تخریب فرق قایل شوند.

وی با تاکید بر گسترش آموزش‌های رسانه‌ای بیان کرد: آموزش‌ها در سطح استان نتیجه‌بخش بوده است و جوانان بسیجی تبریز در جشنواره‌های ملی خوش درخشیده‌اند.

مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی بیان کرد: طرح راویان پیشرفت در سطح استان طی سال جاری آغاز شد و تاکنون ۱۹ اردو در راستای امیدآفرینی و با همکاری تنگاتنگ روابط عمومی استانداری برگزار شده که آخرین مورد آن اردوی روز گذشته در مراغه است.

بیرام زاده با تاکید بر اینکه اردوی راویان پیشرفت بازخورد خوبی در میان مردم داشته است، اضافه کرد: امسال «جام رسانه امید» نیز در مرکز استان برگزار می‌شود و امیدواریم در مراغه هم پیگیری شود.

به گفته وی این جام، رویداد ۲۴ ساعته‌ای است و در قالب آن سه محور امیدآفرینی برای اصحاب رسانه تعریف می‌شود و آنان در این بازه زمانی فرصت دارند تا تولید محتوا کنند و در نهایت آثار در سامانه مستقر در بسیج رسانه ارزیابی می‌شود.

وی همچنین ظرفیت قابل توجه رسانه در مراغه را قابل افتخار خواند افزود: ضعف اصلی حوزه رسانه در این شهرستان مشارکت نکردن در رویدادها و حضور نیافتن در محافلی چون خانه مطبوعات است.

مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی گفت: امسال ۷۰۰ اثر از استان به هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شد که نسبت به سال گذشته از رشد مناسب کمی و کیفی برخوردار است.

وی اضافه کرد: افزایش آثار رسیده به دبیر خانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر بر اثر برگزاری تورهای رسانه‌ای راهیان پیشرفت محقق شده است.

به گفته وی از ابتدای سال ۱۸ تور رسانه‌ای راهیان پیشرفت برای رسانه‌های آذربایجان شرقی برگزار شده است.

مسئول بسیج رسانه‌ای آذربایجان شرقی افزود: در این تورها پیشرفت‌های استان شناسایی و در قالب خبرو روزنامه منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha