شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
خانی

حوزه/امام جمعه نورآباد گفت:حضور پرشور و گسترده در پای صندوق های رای گورستان اختلاف نظر مردم است.

حجت الاسلام یوسف خانی،امام جمعه نورآباد،در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو بیان داشت:انتخابات امنیت ساز و امنیت آفرین و همچنین موجب استحکام و تقویت پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

وی با بیان اینکه حضور پرشور ما در انتخابات به دشمنان اعلام می کند که ما همچنان وفادار به اسلام و انقلاب هستیم،افزود:با حضور پرشور و گسترده در پای صندوق های رای اعلام می کنیم که سلطه سلطه‌گران را باید به خط پایان خودشان برسانیم.

امام‌جمعه نورآباد با بیان اینکه حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات رمز بقای روزافزون نظام‌جمهوری اسلامی است،اظهار داشت:حضور گسترده مردم در انتخابات راهکاری موثر برای تقویت و اقتدار روزافزون نظام است.

حجت الاسلام خانی با بیان اینکه حضور گسترده در پای صندوق های رای گورستان اختلاف نظر مردم است،خاطر نشان کرد:مردم با شرکت در انتخابات به دشمنان نشان خواهند که با هر طیف و سلیقه سیاسی با هم وفادار به آرمان های اسلام،انقلاب و شهدا هستند.

وی با بیان اینکه انتخابات هدیه ای الهی و از برکات نظام‌ جمهوری اسلامی است،گفت: انتخابات هدیه خداوند برای استقلال ملت نسبت به مدیریت کشور است.

امام جمعه نورآباد با تاکید بر اینکه انتخابات بر هم زدن تمرکز دشمن را نیز به دنبال خواهد داشت،اظهار داشت:با حضور گسترده خود در انتخابات آتی قدرت و تمرکز دشمن را برای رسیدن به اهدافش به هم خواهیم ریخت.

حجت الاسلام خانی تصریح کرد:بی شک بزرگترین پاسخ به استکبار جهانی و مهمتر از ضربات طوفان الاقصی حضور ما در پای صندوق های رأی خواهد بود.

وی در پایان گفت:با مشارکت،انتخاب قوی و اصلح خود آنچه را در شأن این مردم، شهدای والامقام، اشتغال جوانان و توسعه کشور است را رقم خواهیم زد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha