شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
اراک

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه ریحانة النبی (س) اراک گفت: تنها راه تقرب به خدا پیوند با ولی خداست و هر کسی می خواهد تا آخر عمر با ولی خدا بماند باید رسالت امام را در هر عصری بشناسد و در راستای رسالت او به یاری ولی خدا بپردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، صبح امروز اولین نشست جذب و پذیرش با حضور مبلغان مدارس امین و با حضور خانم اکرم جلالی مدیر مدرسه علمیه ریحانة النبی (س) اراک در این مدرسه برگزار شد.

خانم جلالی بیان کرد : تنها راه تقرب به خدا پیوند با ولی خداست و هرکسی می خواهد تا آخر عمر با ولی خدا بماند باید رسالت امام را در هر عصری بشناسد و در راستای رسالت او به یاری ولی خدا بپردازد.

وی گفت: تلاشگرترین فرد برای فراهم کردن ظهور،خود امام است و رسالت ایشان ریل گذاری اصلی برای رسیدن به ظهور است.

مدیر مدرسه علمیه ریحانة النبی(س) اراک اظهار داشت : در دوره ای که شیعه به ولایت اجتماعی رسیده، آخرین مرحله قبل از ظهور است .

وی خاطر نشان ساخت : در این دوره امام زمان نیاز به سربازان و افسرانی دارد تا مردم را آماده کنند تا چون امامان قبل،امام زمان را تنها نگذارند.

جلالی تصریح کرد: اولین بار امام صادق(ع)نسبت سرباز را به علمای شیعه دادند.عُلَمَاءُ شِیعَتِنَا مُرَابِطُونَ فِی اَلثَّغْرِ اَلَّذِی یَلِی إِبْلِیسَ وَ عَفَارِیتَهُ یَمْنَعُوهُمْ عَنِ اَلْخُرُوجِ عَلَی ضُعَفَاءِ شِیعَتِنَا وَ عَنْ أَنْ یَتَسَلَّطَ عَلَیْهِمْ إِبْلِیسُ وَ شِیعَتُهُ حال وظیفه ما در راستای رسالت امام زمان(ع) دعوت و تربیت سربازان و یاران ایشان است و مربیان طرح امین که در بین نوجوانان فعالیت دارند می‌توانند بهترین یاری رسان باشند.

وی با توجه به فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن، بهترین نائب عام در زمینه ظهور را امام خمینی(ره) معرفی کرد که از همان ابتدای نهضت سه برنامه اصلی پیش رو داشتند.۱.برفرازی پرچم امیرالمؤمنین علی(ع) در ایران۲.بیداری اسلامی در تمامی کشورهای مسلمان ۳.کفر در جهان را ،به سمت معنویت بکشاند تا زمینه ظهور امام زمان(عج) میسر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha