جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
دیدار نمایندگان هیأت امنای مساجد اهواز با نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: انتخابات مردم را به کارهای خیر باید دعوت کرد که یکی از آنها دعوت به شرکت در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست نمایندگان هیأت امنای مساجد اهواز با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با محوریت اهمیت انتخابات در دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد.

در این دیدار ابتدا تعدادی از هیأت امنای مختلف محلات مختلف سطح اهواز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در ادامه نیز مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان نیز به سخنرانی پرداخت.

در پایان نیز حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به آیه قرآنی «الَّذِینَ إِنْ مَکَّنَّاهُمْ فِی الْأَرْضِ أَقَامُوا الصَّلَاةَ وَآتَوُا الزَّکَاةَ وَأَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَنَهَوْا عَنِ الْمُنْکَرِ»، گفت: خداوند متعال در صورت تمکن ۴ مأموریت به مؤمنین محول کرده است.

امام جمعه اهواز با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در صحنه های گوناگون، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را یک فریضه قطعی و فوری بیان کرده اند که نشان از اهمیت آن می باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه انتخابات مردم را به کارهای خیر باید دعوت کرد که یکی از آنها دعوت به شرکت در انتخابات است، گفت: اینکه رهبری می فرمایند راهکار اصلاح کشور، شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح دارای شاخصه های لازم است، بیانگر میزان اهمیت آن می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha