جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
جزئیات چهارمین روز رقابت بخش برادران مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

حوزه/در چهارمین روز رقابت بخش برادران مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ۱۲ متسابق از کشورهای مالزی، پاکستان، تونس، مالزی، اندونزی، ایران، سوریه، هلند، عراق، الجزایر و سنگاپور در دو بخش اصلی و دانش‌آموزی حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، در چهارمین روز چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم به میزبانی ایران در بخش برادران (بزرگسالان و دانش‌آموزی) در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی ۱۲ متسابق حضور دارند.

در مسابقات دانش‌آموزی به ترتیب فدحیل بین صبران از کشور مالزی در بخش حفظ کل، باکار محمد ابو از کشور پاکستان در بخش قرائت، محمد الصادق الکشباطی از کشور تونس در بخش حفظ کل و همچنین آچ فائز فیکری از کشور اندونزی در بخش حفظ کل به رقابت با هم پرداختند.

امروز در مسابقات بزرگسالان نیز امیدرضا رحیمی از کشور ایران در رشته حفظ کل، عبدالله زهیر هادی از کشور عراق در بخش قرائت، مالک بن قاسم بن عبدالله از کشور تونس در بخش حفظ کل، ایمن رضوان از کشور مالزی در رشته قرائت، حذیفه قریشی از کشور الجزایر در بخش حفظ کل، محمد سدید از کشور سنگاپور در بخش قرائت، یاسر الاحمد از کشور سوریه در بخش حفظ کل و همچنین مصطفی علی از کشور هلند در بخش قرائت با هم به رقابت می پردازند.

قرائت قاری افتخاری «امیرحسین رحمتی» برای آغاز مراسم، اجرای زنده اذان مغرب به افق تهران در کنار قرائت قاری افتخاری «جواد پناهی»، اقامه نماز جماعت، اجرای گروه تواشیح اثنی عشر خوزستان، همخوانی گروه محمد رسول الله(ص) از جمله برنامه‌های جانبی چهارمین روز مسابقات برادران است.

قرائت قاری افتخاری پایان مراسم نیز توسط «حمیدرضا احمدی وفا» اجرا شد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha