پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صفائی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: با ایجاد رسانه در حوزه‌های علمیه، حوزه در کنار تبلیغ حضوری به یک زبان گویای ملی و فراملی مجهز شده است.

حجت الاسلام والمسلمین صفائی بوشهری با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه رسانه های ایران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با عظمت امام عصر(عج)، اظهار داشت: در جهان کنونی رسانه نقش فوق العاده مهمی دارد و به عنوان یکی از مؤلفه های قدرت محسوب می شود، به همین جهت توجه به رسانه بسیار مهم است و رسانه در حوزه، زبان گویای معارف اصیل مکتب اهل بیت علیهم السلام به جهانیان است.

وی افزود: یکی از نعماتی که نصیب حوزه شده، بعد سال ها فراز و نشیب هایی که در حوزه داشتیم همچون حوزه بغداد، حوزه جبل عامل، حوزه حله، حوزه سامرا، حوزه نجف و حوزه قم که هیچگاه رسانه نداشتند و از کمبودهای جدی بوده، الحمدلله با ایجاد رسانه در حوزه‌های علمیه، حوزه در کنار تبلیغ حضوری به یک زبان گویای ملی و فراملی مجهز شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تأکید کرد: ما باید با استفاده از این نعمت فوق العاده تلاش کنیم که پوشش مناسبی از مبانی و معارف اصیل مکتب اهل بیت در سطح ملی و فراملی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک جنگ پنهان رسانه ای در جهان موجود است و باید در عرصه رسانه ای فوق العاده فعال باشیم. من از شما عزیزیان در رسانه حوزه تشکر می کنم که متکفل این کار بزرگ هستید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha