جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم

حوزه/ همزمان با روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، آئین بزرگداشت مهندسین استان قم با سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، آئین بزرگداشت مهندسین استان قم برگزار می‌شود.

در این مراسم که با حضور استاندار و دیگر مسئولین در استانداری قم برگزار می‌شود، مسئول و اعضای سازمان بسیج مهندسین استان و روسا و اعضای نظام مهندسی‌های استان اعم از نظام مهندسی ساختمان، صنعت و معدن، کشاورزی و مهندسین سایر عرصه‌های مهندسی حضور دارند.

گفتنی است، در این مراسم سید محمد آقامیری استاندار قم و حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم سخنرانی خواهند کرد.

همچنین موضوعاتی چون جایگاه مهندسین و تاثیرات آنان در جامعه و اثربخشی در توسعه کشور و از طرفی تبیین ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو در این مراسم مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

در این همایش از زحمات و تلاش های تعدادی مهندسان برتر در استان تقدیر بعمل می آید و پخش کلیپ و اجرای سرود و شعرخوانی و... از بخش های دیگر این مراسم است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha