یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
جشنواره قرآنی

حوزه/ طی مراسمی امروز با حضور مدیران کمیته امداد و فرهنگ و ارشاد استان بوشهر از فرزندان مددجوی تحت حمایت در استان که در جشنواره قرآنی باران وحی حائز رتبه شده بودند، تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، طی مراسمی امروز با حضور مدیران کمیته امداد و فرهنگ و ارشاد استان بوشهر از فرزندان مددجوی تحت حمایت در استان که در جشنواره قرآنی باران وحی حائز رتبه شده بودند، تجلیل شد.

عباس روشن، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی باران وحی اظهار داشت: تعداد قابل توجهی از فرزندان مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در جشنواره قرآنی باران وحی در سطح کشور درخشیدند که استان بوشهر منجمله برترین ها بود.

وی در ادامه افزود: بیش از ۵۰۰ اثر از استان ما به بخش مسابقه جشنواره وحی راه یافتند که ۱۷۴ نفر موفق به کسب رتبه در رشته‌هایی همچون حفظ، ترتیل و... در مرحله استانی و راهیابی به مرحله کشوری شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: برگزاری اینچنین همایش ها و جشنواره های قرآنی با هدف تعمیق باورای دینی و ارتقای شاخص های فرهنگی فرزندان مددجو در طول سال برگزار می شود.

در پایان این همایش با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان از داوران و برگزیدگان جشنواره باران وحی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha