شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سرلک

حوزه/امام جمعه الیگودرز گفت:انتخابات مهم‌ترین ابزار قدرت و امنیت کشور محسوب می شود.

حجت الاسلام مهدی سرلک،امام جمعه الیگودرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد،با اشاره به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند بیان داشت:شرکت در انتخابات وظیفه ای شرعی و حقوقی است و همه باید همدیگر را به شرکت در انتخابات دعوت کنیم.

وی انتخابات را آزمون الهی دانست و افزود:جمهوریت و اسلامیت نظام ما وابسته به انتخابات است.

امام جمعه الیگودرز با بیان اینکه انتخابات مهم‌ترین ابزار قدرت و امنیت کشور محسوب می شود،اظهار داشت:اگر انتخابات نباشد، دیکتاتوری به وجود خواهد آمد و اگر ضعیف باشد، تهاجم و فشار دشمنان بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام سرلک با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات عامل یاس، ناامیدی و عقب نشینی دشمنان است،خاطر نشان کرد: انتخابات پایه تحول و موجب پیشرفت همه جانبه کشور است.

وی انتخابات را حق، تکلیف شرعی،عقلی و ملی همه مردم دانست و گفت:حضور گسترده مردم در پایه های صندوق های رای پایه های نظام را مستحکم تر خواهد کرد.

امام جمعه الیگودرز تقوا ،پایبندی به اصول نظام اسلامی و انقلابی، ساده زیستی، صمیمیت با مردم، امانت‌داری و پاکدستی را از جمله شاخص های انتخاب اصلح برشمرد و افزود:اصلح باید استکبار ستیز، شجاع و مقاوم در برابر فشارهای دشمن باشد.

حجت الاسلام سرلک با بیان اینکه نامردهای انتخاباتی و طرفداران آن ها بابد از بد اخلاقی‌های سیاسی بپرهیزند،افزود:همه باید برای انتخاباتی سالم،پرشور و گسترده تلاش کنیم.

حجت الاسلام سرلک در پایان مردم را به حضور در انتخابات پرشور و مشارکت بالا، شناسایی فرد اصلح و شایسته، ارتقاء سطح آگاهی و بصیرت، رعایت تقوا و اخلاق سیاسی، عدم تخریب و تضعیف دیگران، حفظ وحدت اخوت ، برادری و رفاقت، پایبندی به قانون و انضباط اجتماعی، قبول نتیجه انتخابات و ظرفیت پذیرش موفقیت رقیب،دعوت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha