یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
یز

حوزه / حجت الاسلام کاظمی علوی با بیان اینکه هرکس در انتخابات شرکت کند مدافع حرم است یاد آورشد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت، جمهوری اسلامی حرم است اگر این حرم از بین برود دیگر حرم ها از بین می رود.

حجت الاسلام کاظمی علوی امام جمعه موقت منطقه اردهال کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، انتخابات را مردم سالاری دینی، جشن ملی، تکلیف الهی و شرکت در آن را وظیفه همگانی دانست و افزود: مقام معظم رهبری فرمود امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات، وظیفه همگانی و تکلیف الهی وآبروی نظام و امنیت کشور می باشد.

امام جمعه موقت منطقه اردهال با بیان اینکه مردم کاشان و منطقه اردهال همانطور که از دیرباز ولایت مداری خود را ثابت کردند با حضور پرشور در انتخابات نیز دشمن شناسی خودشان را ثابت خواهند کرد.

حجت الاسلام کاظمی علوی با بیان اینکه دشمن با مایوس کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب تمام تلاش خودش را برای عدم شرکت مردم در انتخابات به کار گرفته است گفت: دشمن این دفعه از راه فتنه جدید که من رأی نمی دهم وارد شده است.

وی تصریح کرد : دشمن وقتی از راه تحریم، نظامی و راه اندازی فتنه، نتوانست به اهدافش برسد از راه فتنه جدید که من رأی نمیدهم وارد شده است.

حجت الاسلام کاظمی علوی با بیان اینکه هرکس در انتخابات شرکت کند مدافع حرم است یاد آورشد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت، جمهوری اسلامی حرم است اگر این حرم از بین برود دیگر حرم ها از بین می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha