یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
کد خبر: 1141191
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲
وحیدی رای خود را به صندوق انداخت

حوزه/ دکتر احمد وحیدی وزیر کشور مقارن ساعت ۷/۴۵ دقیقه صبح جمعه با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور از بخش های مختلف و آمادگی ها لازم برای آغاز فرآیند اخذ رای بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران،دکتر احمد وحیدی وزیر کشور مقارن ساعت ۷/۴۵ دقیقه صبح جمعه با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور از بخش های مختلف و آمادگی ها لازم برای آغاز فرآیند اخذ رای بازدید کرد و دقایقی بعد از ساعت ۸ صبح آرای خود را به صندوق های رای مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور انداخت.

دکتر وحیدی را در این بازدید، سید محمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی و رییس ستاد انتخابات کشور و جمعی از معاونین و مدیران وزارت کشور همراهی کردند.

دهها خبرنگار داخلی و خارجی نیز که از اولین ساعات صبح امروز با حضور در محل وزارت کشور آماده پوشش خبری و تصویری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری هستند، از مراحل بازدید دکتر وحیدی از ستاد انتخابات و اخذ رای از وی خبر، فیلم و عکس تهیه کردند .

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح امروز با دستور وزیر کشور همزمان در سراسر کشور آغاز شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha