دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
انتخابات

حوزه/رضا قاسمیان گفت:تا این لحظه میزان مشارکت استان اردبیل در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بالاتر از میانگین کشوری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل،رضا قاسمیان امروز در گفت‌وگوی خبری در استودیوی #برای_ایران استانداری اظهار کرد: حضور مردم استان اردبیل در پای صندوق‌های رأی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که از صبح امروز آغاز شده است، از بعدازظهر افزایش چشم‌گیری داشته و هم‌اکنون میزان مشارکت در استان بالاتر میانگین کشوری است.

وی افزود: فرایند اخذ رأی تا ساعت ۲۲ تمدید شده است و اما شعبات اخذ رأی باید تا آخرین نفر مراجعه‌کننده برای رأی‌دهی، نسبت به رأی‌گیری اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر بیش‌ترین مشارکت مردم ایتان در شهرستان‌های اصلاندوز و انگوت بوده و بعد از آن شهرستان‌های گرمی، بیله‌سوار و پارس‌آباد قرار دارند.

قاسمیان بیان کرد: با دستور استاندار اردبیل و با توجه به تداوم رأی‌گیری و فرآیند شمارش آرا، همه مدارس استان اردبیل در هر ۲ نوبت صبح و عصر فردا، شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲، به‌صورت غیرحضوری فعالیت خواهد کرد.

انتهای خبر /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha