شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بوستان‌های منتخب قم میزبان عاشقان کریم اهل بیت(ع)

طلاب گروه تبلیغی - جهادی شهید محمدرضا شفیعی در ۶ بوستان‌ منتخب قم جشن میلاد امام مجتبی علیه‌السلام را برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام احمد قادری مدیر گروه تبلیغی - جهادی شهید محمد رضا شفیعی با اعلام این خبر گفت: همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان و سالروز خجسته میلاد کریم آل الله، حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام شهروندان قمی با حضور در مراسمات جشنی که به همین مناسبت در بوستان‌های منتخب شهر برپا شد، عشق و ارادت خود را به ساحت ملکوتی اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام، نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه کار فرهنگی در بوستان‌ها خصوصاًَ در فضای شهر مقدّس قم، از اهمیت و ضرورت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: بحمدالله حدود ۵ سال است که در این حوزه مشغول فعالیت هستیم و شاهد تأثیرات مثبت فراوانی در این مدّت بوده‌ایم.

این فعّال فرهنگی با انتقاد از عدم همکاری لازمِ دستگاه‌های دولتی‌، ادامه داد: ما در مجموعه فرهنگی شهید محمد رضا شفیعی، با هدف ایجاد امنیت فرهنگیِ شهر، هیچ‌گاه منتظر مسئولین نبودیم و ان شاءالله نخواهیم بود و همواره طبق فرمایش رهبر عزیز انقلاب آتش به اختیار عمل خواهیم کرد.

وی به تشریح برنامه‌های انجام شده در جشن‌هایی که مناسبت میلاد امام مجتبی علیه‌السلام در بوستان‌ها برپا شد پرداخت و افزود: در شب و روز نیمه رمضان در بوستان‌های: حافظ، هاشمی، نجمه، عطار، طراوت و بنفشه در نیروگاه، باجک، زنبیل‌آباد، پردیسان و بنیاد، غیر از مراسم مولودی‌خوانی، برنامه‌های دیگری چون: اجرای گروه‌های سرود، سخنرانی، جزءخوانی قرآن کریم، برگزاری مسابقه، اهداء جوایز نقدی و غیرنقدی، توزیع افطاری ساده و برپایی نماز جماعت مغرب و عشا نیز انجام شده است.

تشکل و گروه جهادی - تبلیغی شهید محمدرضا شفیعی از جمله گروه‌هایی است که با مجوّز سازمان بسیج سازندگی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر در راستای امنیت فرهنگی و اخلاقی فعالیت دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha