شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ حال و هوای بخش حوزوی در هشتمین روز از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

حوزه/ مدیر محصولات علمی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه گفت: برخی از فعالیت‌های این مرکز عبارتست از انتشار حدود۹۹ عنوان کتاب، پاسخ‌گویی علمی به هزاران پرسش، تولید نرم افزار تخصصی پاسخ ۱ و پاسخ ۲.

حجت الاسلام روح الله رضوی مدیر محصولات علمی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه در بخش حوزوی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، اظهار داشت: این مرکز همواره در سال‌های گذشته در نمایشگاه‌های مختلف شرکت کرده و امسال نیز جدیدترین آثار و منشورات خود را در معرض دید عموم قرار داده است.

وی گفت: مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه علمیه در سال ۱۳۷۹ به منظور تبیین روزآمد اندیشه دینی در جهت پاسخ‌گویی به پرسش‌های بنیادین و رفع و دفع آسیب‌ها و شبهات در حوزه دین، توسط شورای عالی حوزه علمیه تأسیس گردید.

حجت الاسلام رضوی خاطرنشان کرد: برخی از فعالیت‌های مرکز عبارتست از انتشار حدود ۹۹ عنوان کتاب، پاسخ‌گویی علمی به هزاران پرسش، تولید نرم افزار تخصصی پاسخ ۱ و پاسخ ۲.

وی تأکید کرد: بخش دیگری از فعالیت مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه ناظر به دانشنامه مجازی "ویکی پاسخ" است که محتوای به روز مرکز در طول ۲۳ سال فعالیت از آغاز تاکنون را شامل می‌شود و تا به امروز بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ مقاله در آن بارگذاری شده و این محتواها به جز زبان فارسی به ۱۰ زبان زنده دیگر دنیا منتشر می‌شود.

حجت الاسلام رضوی اظهار کرد: تلویزیون اینترنتی "پاسخ" قبلاً به شکل محدودی به فعالیت می‌پرداخت اما در حال حاضر ۲۴ ساعته فعال است و هفته‌ای یک ساعت از زمان شبکه نور(استان قم) نیز اختصاص به پخش محتوای همین برنامه دارد، ضمن آنکه پاسخ به شبهات در برنامه "رادیو پاسخ" نیز صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: پخش ۲۴ ساعته پاسخ به شبهات و سؤالات دینی ویژه برنامه ماه مبارک رمضان از "تلویزیون اینترنتی پاسخ" در قالب‌های گفت‌وگو، کلیپ، موشن، گزارش از یکم ماه مبارک آغاز شده و تا ۳۰ ماه مبارک رمضان در سایت پاسخ TV، آپارات و تلوبیون دامه خواهد داشت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha