دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
کد خبر: 1147540
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
اردبیل

حوزه/فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در پی شهادت سرداران زاهدی و حاجی رحیمی و ۵ تن از افسران همراه در سوریه پیام تسلیتی صادر کرد..

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل ،فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در پی شهادت سرداران زاهدی و حاجی رحیمی و ۵ تن از افسران همراه در سوریه پیام تسلیتی صادر کرد.

بر اساس این گزارش ، در متن این پیام آمده است:

«بار دیگر عجز و استیصال رژیم کودک کش صهیونیستی در پی شکست‌های آن رژیم غاصب در مقابل مردم و جبهه مقاومت در غزه، با جنایتی دیگر و شهادت مجاهدین مخلص، آشکار شد.»

سردار غلامحسین محمدی اصل در این پیام شهادت سرداران زاهدی و حاجی رحیمی را به ولی امر مسلمین، فرماندهی معظم کل قوا، خانواده معظم شهدا، رزمندگان جبهه مقاومت و نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت گفت.

وی افزود: «بدون تردید خون پاک سرداران شهید و دیگر شهدای مقاومت همچون سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، چهره پلید شیطان بزرگ و رژیم غاصب صهیونیستی را رسوا خواهد کرد و این اقدامات مذبوحانه و ناجوانمردانه در به شهادت رساندن اسوه‌های ایثار و شهادت، نابودی و شکست رژیم جعلی صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.»

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در پایان این پیام، از خداوند متعال برای شهدای این حادثه علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha