جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
مصطفی حاج حسینلو

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی با صدور پیامی، درگذشت حجت الاسلام حاجی حسینلو روحانی جهادی خویی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی در پی درگذشت روحانی جهادی شهرستان خوی، مرحوم مغفور مصطفی حاج حسین لو پیام مشترک تسلیت صادر کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر عروج روحانی جهادی حجت الاسلام مصطفی حاجی حسینلو که با مجاهدت و پیگیری‌های مجدّانه برای خدمت به مستضعفین و محرومیت‌زدایی پیشگام بودند، موجب تألم خاطر گردید.

این خدمت‌گزار دلسوز و توانمند که همراه با خانواده معززشان در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد، با روحیه جهادی و انقلابی، خدمات ماندگاری به ویژه در مناطق محروم و دور افتاده کشور از جمله امدادرسانی به زلزله زدگان خوی، کرمانشاه، قصر شیرین و سیل زدگان لرستان انجام داد و نام نیک از خود در خاطر مردم قدرشناس ایران به یادگار گذاشت.

اینجانبان درگذشت این روحانی مجاهد، فرزند و برادر شهید را که علاوه بر تلاشهای جهادی، در سنگر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تربیت نسلی مومن و مخلص نیز اهتمام جدی داشت، به اعضای بیت معزز مرحوم، هم ‌سنگران ایشان در عرصه جهاد و مردم شریف شهرستان خوی تسلیت و تعزیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای این مرحوم و خانواده ایشان رحمت واسعه و هم‌نشینی با مجاهدان راه حق و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت می نمائیم. ان‌شاءالله خدمات و تلاش‌های این جهادگر جوان در راه حق و خدمت به انقلاب و محرومین، مرضی درگاه احدیت و موجب ارتقای مقامات اخروی آنمرحوم گردد.

سید مهدی قریشی
نماینده ولی فقیه در استان
و امام جمعه ارومیه

محمدصادق معتمدیان
استاندار آذربایجان غربی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha