شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام و المسملین سیدضیاءالدین آقاجانپور

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور گفت: ملت ایران خود را قدردان ایثارگری ها و جانفشانی های پاسداران عزیز در دفاع از اسلام و قرآن و کشور می داند، چون اگر سپاه نبود کشور هم نبود و سپاه حافظ امنیت کشور و ملت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران خود را قدردان ایثارگری ها و جانفشانی های پاسداران عزیز در دفاع از اسلام و قرآن و کشور می داند، چون اگر سپاه نبود کشور هم نبود و سپاه حافظ امنیت کشور و ملت است.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران،  و همه ی محرومان و مستضعفان و آزادی خواهان در سراسر جهان تبریک و تهنیت می گویم.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهال مقدسی بود که با الهام پروردگار بر قلب نازنین امام برای حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن غرس شد.

این نهال مقدس تبدیل به  شجره ی طیبه و درخت تنومندی شده است که  انواع توفان ها و توطئه های دشمنان نمی تواند کوچکترین خللی را در قدرت و صلابت او وارد نماید.

ملت ایران خود را قدردان ایثارگری ها و جانفشانی های  پاسداران عزیز در دفاع از اسلام و قرآن و کشور می داند، چون اگر سپاه نبود کشور هم نبود و سپاه حافظ امنیت کشور و ملت است.

اینجانب از اقدام قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات وعده‌ی صادق تشکر می نمایم و دست و بازوی توانمند یکایک این عزیزان جان بر کف را می بوسم و به آنان افتخار می نمایم.

ای کاش من هم یک پاسدار بودم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سید ضیاءالدین آقاجان پور

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha