سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
سردار عباسعلی بهدانی فرد در دیدار با مدیر حوزه خواهران یزد

حوزه/ فرمانده نیروی انتظامی استان یزد از تداوم طرح نور(عفاف و حجاب) در سطح استان یزد خبر داد و گفت: الان بیشترین مشکل در بحث دانش آموزان و دانشجویان این که کمتر کار شده است و دستگاه های حکومتی و دولتی باید پای کار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد روز گذشته در دیدار صمیمانه با مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد و جمعی از مدیران مدارس خواهران که به منظور تقدیر از اجرای طرح نور برگزار شد، با تقدیر از شرکت کنندگان اظهار داشت: در عید نوروز گذشته (۱۴۰۲)با توجه به حجم ترددها و مسافرین، برخی افراد اقدام به کشف حجاب می کردند که ما سعی می کردیم با خریدن شال و روسری و سایر اقدامات، مانع این رفتار شویم و وظیفه خود در راستای امر به معروف و نهی از منکر را انجام دهیم.

وی، تصریح کرد: قبل از فرارسیدن نوروز و در اسفندماه(۱۴۰۲) جلسات متعددی برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و ارائه راهکارهای آن تشکیل دادیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد، با بیان این که در زمان اغتشاشات برخی پشت نیروی انتظامی را خالی کردند؛ درباره اجرای طرح نور از ۲۵ فروردین در یزد اذعان کرد: در استان ۱۲ تیم شامل ۱۲۰ نفر تشکیل دادیم که در بافت تاریخی، اماکن، بازارها و دیگر معابر و اماکن مستقر بودند و گشت زنی می کردند.

سردار بهدانی فرد، ابراز کرد: خودمان هم در کنار تیم ها قرار گرفتیم و با تذکرهایی که می دادیم شاهد کمترین کشف حجاب بودیم و در یزد هیچ موردی مقابله با پلیس نداشتیم و افراد تمکین می کردند.

وی، خاطر نشان کرد: دستگیری و بازداشت اثرگذار نیست زیرا منجر به تشکیل پرونده و جریمه نقدی می شود که بازدارنده نیست اما تذکر و اصلاح (برای رعایت حجاب) در محل بیشتر جواب می دهد.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد، تأکید کرد: دشمن به دنبال به هم ریختن کشور و استفاده از این ناهنجاری هاست و اگر ما کاری نکنیم، دشمن پیروز خواهد شد.

سردار بهدانی فرد، خاطر نشان کرد: باید مراقبت کنیم و از همکاری و همراهی حوزه علمیه خواهران استقبال می کنیم.

وی، تأکید کرد: طرح مقابله با بدحجابی را در استان ادامه می دهیم تا این موضوع کاملا برطرف شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد، ابراز کرد: دستگاه های فرهنگی هم شرح وظایفی دارند که باید کار خود را به درستی انجام دهند.

سردار بهدانی فرد، گلایه کرد: الان بیشترین مشکل این است که در بحث دانش آموزان و دانشجویان کمتر کار شده است و دستگاه های حکومتی و دولتی باید ابتدا از خودشان شروع کنند و پای کار باشند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha