دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت‌الاسلام صالحی

حوزه/حجت‌الاسلام صالحی گفت: دولت سیزدهم عزم جدی و خوبی برای رفع کمبود نیروی انسانی در این عرصه را دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندر خمیر در خطبه های نماز جمعه شهرستان، اظهار کرد: شوراها یکی از آن جلوه های مبارک و شکوهمند مشارکت مردم در مدیریت اجرایی شهرها و مناطق است.

وی افزود: یک پارلمان محلی که اعضا آن با مردم به صورت مستقیم ارتباط دارند و انتظار می‌رود در جهت رفع آن تلاش شود.

امام جمعه خمیر بیان کرد: اتفاقات امیدبخش و مهمی در دوره جدید شورای شهر و روستاها افتاده است اما گله ای داریم و آن اینکه بعد از گذشت بیش از دو سال همچنان شورای شهرستان نتوانسته دفتری برای خود که مردم و سایر شورهای روستاها مراجعه کنند ایجاد کند.

پاسداری از خلیج فارس دفاع هویت ملی ایرانیان است

حجت‌الاسلام صالحی عنوان کرد: روز خلیج فارس، این روز که روز اخراج استعمارگران پرتغالی است در تاریخ ایران عزیز یکی از جلوه های شکوهمند مبارزه با اشغال بیش از یک قرن است.

وی اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی برای تحریف نام خلیج فارس تلاش های زیادی شد اما آنچه بدخواهان هویت ملی ما می‌شود اقتداری است که امروز در این خطه نیلگون برای کشور رقم خورده است.

خطیب جمعه خمیر ، ١٠ اردیبهشت سالروز آغاز غرور آفرین بیت المقدس است که بیش ۵۴٠٠کیلومتر مربع از کشور توسط مجاهدان اسلام از چنگ رژیم بعثی آزاد شد و جان فشانی و ایستادگی جوانان با ایمان نیروهای مسلح از جمله شهید صیاد شیرازی و حسن باقری در این عملیات باعث این عزت شکوهمند شد.

حجت‌الاسلام صالحی ابراز کرد: برجسته کردن جایگاه کار و کارگر در جمهوری اسلامی ریشه دینی و ارزشی دارد تا جایی که رهبر معظم انقلاب حیات جامعه را برپایه کار و همت کارگر توصیف می‌نماید.

وی همچنین گفت: حقوق و رفاهیات کارگران باید اولویت پیگیری مسئولان قرار گیرد و نباید بار مشکلات اقتصادی بر دوش قشر کارگر تحمیل شود.

خطیب جمعه خمیر ادامه داد: شخصیت شهید مطهری به عنوان یک فیلسوف اسلام شناس در ترویج معارف دینی و مبارزه با تحریف ها یک جایگاه ممتاز و البته بوده که حتی میراث برجای مانده او سرمایه بزرگی برای علم اندیشان است. معلمان عزیز نیز فرصت بزرگ تربیت و انسان سازی را غنیمت بشمارند.

حجت‌الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم عزم جدی و خوبی برای رفع کمبود نیروی انسانی در این عرصه را دارد. و مسئولان‌ شهرستان باید مسکن فرهنگیان را در اولویت تلاش خود قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha