سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
حجت‌الاسلام اسماعیل نیا

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا به سفر ریاست جمهور به کشورهای همسایه از جمله پاکستان به عنوان یک کشور مهم و تاثیرگذار در تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: با این سفر توطئه دشمنان در ایجاد تنش‌های بین دو کشور خنثی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل‌نیا امام‌جمعه شهرستان پارسیان امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن گرامی‌داشت روز شوراها و روز ملی خلیج فارس و روز جهانی کار و کارگر، اظهار داشت: کارگران ستون اصلی تولید و تولید رکن اصلی توسعه اقتصادی هستند و باید قدر کارگران را بیشتر بدانیم و نسبت به پرداخت حقوق آنها توجه جدی‌تر داشته باشیم.

وی با تبریک روز معلم، افزود: معلمین تربیت کنندگان نسل فردای جامعه ما هستند.

امام جمعه شهرستان پارسیان به تشریح راه‌های تحقق شعار سال پرداخت و گفت: رسانه‌ها در روایت سازی صحیح و فرهنگ‌سازی از شعار سال، حکمرانان در جهت‌گیری سیاستی و برنامه‌ای خود بر اساس شعار سال، قانونگذاران در حمایت جدی‌تر از بخش مردمی در تولید، قوه قضاییه و دولت در رفع موانع حضور مردم در تولید، وزارت تعاون و کار در راه‌اندازی تعاونی‌های تولیدی برای جذب سرمایه‌های خرد و قرار دادن آنها در مسیر تولید، وظایف سنگینی دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا اظهار کرد: در شهرستان پارسیان امکان تولید آبزیان از یک سو و از سویی امکان افزایش چند برابری تولید در کارخانجات و صنایع در منطقه ویژه انرژی بر پارسیان این شهرستان را به یکی از امیدهای استان به تحقق شعار سال تبدیل کرده و از این رو باید در این سال به پارسیان نگاه ویژه شود.

وی به سفر ریاست جمهور به کشورهای همسایه از جمله پاکستان به عنوان یک کشور مهم و تاثیرگذار در تحولات منطقه اشاره کرد و یادآور شد: با این سفر توطئه دشمنان در ایجاد تنش‌های بین دو کشور خنثی شد.

امام جمعه شهرستان پارسیان به سفر قریب الوقوع رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: انتظار مردم این است که در این سفر مشکل بخش زیادی از زمین‌های منازل و ملک‌های مردم که بر اساس عکس هوایی حدود ۷۰ سال قبل که در سفر هیئت دولت نیز مطالبه شد، مسئله و معضل قاچاق سوخت و کالا، حمایت قاطع قضایی از طرح مبارزه با مظاهر بی‌حیایی بی حجابی و حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر خصوصاً در مناطق گردشگری استان به‌طور کامل حل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha