دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
ل

حوزه / حجت الاسلام سلیمانی به دستاورد های عملیات های طوفان الاقصی ووعده صادق اشاره کرد ویاد آورشد: تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان و دانشگاهیان در امریکا و اروپا نقش بسیار زیادی در آگاه سازی جهانیان از جنایت رژیم صهیونیستی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل در مصلای این شهر ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع) به ابعاد شخصیتی آن حضرت اشاره کرد و گفت :امام صادق (ع)در زمینه فساد دایی با افرادی که حتی در زمینه های اقتصادی خلاف می کردند برخورد جدی داشت و عاملین خود را در گرانفروشی و چهره غیرمتعارف نهی می می کرد .

امام جمعه آران وبیدگل تصریح کرد : امام صادق (ع) با مناظره های مختلف شاگردان اسلام ناب را مطرح و با فرقه های مختلف به جهاد تبیینی خود و اصحابش سفارش می کرد.

حجت الاسلام سلیمانی به برگزاری ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشورمان در تهران که با استقبال ۷۰ کشور جهان از ۵ قاره دنیا روبرو شد اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه شکست سیاسی انزوای ایران کم اثرکردن تحریم ظالمانه استکبارجهانی را دربر داشت.

امام جمعه آران و بیدگل تصریح کرد: هانطور که دولت در عرصه نظامی صادق الوعد موفق عمل کرد انتظار می رود عملیات وعده صادق را نیز در رفع مشکلات اقتصادی به کارگیرد که راهکار آن نیز مبارزه جدی با سوداگران اقتصادی ، درهم کوبیدن خانه های فساد و کاهش نرخ ارز و سرمایه در بازار می باشد.

حجت الاسلام سلیمانی به دستاورد های عملیات های طوفان الاقصی و وعده صادق اشاره کرد و یاد آورشد : تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان و دانشگاهیان در امریکا و اروپا نقش بسیار زیادی در آگاه سازی جهانیان از جنایت رژیم صهیونیستی دارد.

امام جمعه آران و بیدگل تصریح کرد: حمایت دو حزب جمهوری خواه و دموکرات امریکا از معترضان نشان دهنده شکاف بین دولت و ملت های غربی است .

حجت الاسلام سلیمانی یاد آورشد: عکس العمل سرکوب دانشجویان و اخراج اساتید معترض نشان دهنده نفاق و چهره عدالتخواهی و آزادی خواهی سران کشورهای امریکا و اروپا است .

امام جمعه آران و بیدگل استعفای فرماندهان نظامی رژیم اسرائیل و احتمال صدور حکم بازداشت بانیان آواره شدن بیش از ۲۰۰ هزار صهیونیست از ترس حزب الله نشان دهنده افول صهیونیست ها و درست بودن راه مقاومت است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha