شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم

حوزه/مدیرکل آموزش و پرورش استان قم تصریح کرد: احداث مدارس جدید در دولت سیزدهم قابل مقایسه با دولت قبل نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم امروز جمعه در آیین معنوی کلنگ زنی هنرستان مرحوم حاج حسین وارثی سخن می گفت با تسلیت به خانواده وارثی، اظهار کرد: باید به این خانواده بابت ورود به امر خیر مدرسه سازی به یاد پدر مرحومشان و پیش از مراسم چهلم درگذشت آن فقید سعید تبریک گفت.

وی با بیان این که همواره به حال خیران مدرسه ساز و از جمله خانواده وارثی غبطه می خورد گفت: البته در این عرصه باید از کوشش های دست اندرکاران مجمع خیرین مدرسه ساز استان و اداره کل نوسازی مدارس استان نیز تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم همچنین با تشکر از همه حاضران در این مراسم معنوی یادآور شد: حضور در این گونه مراسم ها به نوعی شراکت در امر خیر مدرسه سازی است.

رحیمی همچنین با ابراز خرسندی از تداوم برگزاری آیین های کلنگ زنی و افتتاح فضاهای آموزشی جدید در منطقه پردیسان قم، پیشنهاد راه اندازی ستاد توسعه فضاهای آموزشی پردیسان را مطرح و خاطر نشان کرد: همه این اتفاقات مبارک از برکت نظام اسلامی، کمک های خیرین مدرسه ساز و کمک های دولت در این عرصه است.

وی با تاکید بر این که توسعه فضاهای آموزشی جدید در دولت سیزدهم قابل مقایسه با دولت قبل نیست افزود: همه باید تلاش کنیم در هر کار خیر خود را شریک کنیم تا ان شاء الله از برکات آن نیز بهره مند شویم.

پایان پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha