جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
کد خبر: 1155858
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
اا

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان هرمزگان از پایان یافتن دوره میثاق طلبگی خبر داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام مسلم حیدر زاده معاون تهذیب حوزه علمیه استان هرمزگان از پایان یافتن دوره میثاق طلبگی خبر داد و اظهار داشت: این دوره با حضور ۸۵ نفر از طلاب جدیدالورود به منظور آشنایی طلاب با حوزه و شناخت بیشتر آنها نسبت به مسائل دینی و اخلاقی از ۱۸ اردیبهشت آغاز شد و تا دیروز ادامه داشت.

وی افزود: برنامه‌های متنوعی در این دوره از قبیل کلاس‌های تربیتی و اخلاقی با عنوان راه و رسم طلبگی، اخلاق و آداب طلبگی و نظام تعلیم و تربیت، کلاس‌های عمومی اخلاق، جلسات پرسش و پاسخ، برنامه‌های ورزشی و تفریحی، جلسات قرائت قرآن، اقامه نماز جماعت، آشنایی با ادعیه و حلقه‌های معرفتی برگزار شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان هرمزگان ادامه داد: در این دوره جهت تنوع و تغییر حال و هوای متقاضیان ورود به حوزه، اردوی ۲ روزه نیز در بندرعباس به برنامه اضافه شد.

حجت الاسلام حیدر زاده ضمن ابراز رضایت از وضعیت علمی، روحی و اخلاقی متقاضیان ورود به حوزه، خاطرنشان کرد: امیدواریم طلابی که پذیرفته می‌شوند، با همت و پشتکار فراوان سعی در ارتقاء سطح علمی و اخلاقی خود کرده و در تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام گامی موثر بردارند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha