دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
محلات

حوزه / حجت‌الاسلام ربانی گفت: بالا رفتن سن ازدواج در بین دختران مشکلات عدیده‌ای را ایجاد کرده که آینده را بحرانی نشان داده می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حجت‌الاسلام مهدی ربانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز محلات با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، اظهار داشت: حفظ حجاب، حیا و عفت، توصیه به دختران به عنوان پیروان حضرت فاطمه (س) است و پدران و مادران باید مراقب باشند تا دختران خود را فاطمی و صحیح تربیت کنند.

وی با اشاره به این که در آستانه روز ملی جمعیت هستیم، افزود: بالا رفتن سن ازدواج در بین دختران مشکلات عدیده‌ای را ایجاد کرده که آینده را بحرانی نشان داده می‌دهد.

امام جمعه محلات، با اشاره به تلاش دشمنان برای تحمیل فرهنگ غربی بر دختران، گفت: دختران باید تلاش کنند تا سبک زندگی اسلامی و هویت اسلامی را به به بانوان برگردانند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری در جمع کارگزاران حج و نقش اجتماعی آنان، ابراز کرد: حج راهی برای وحدت و یکپارچگی بوده و این کنگره جهانی برای ایجاد و تقویت اتحاد بین مسلمانان است.

حجت الاسلام ربانی، همچنین به توصیه ویژه رهبری به توجه به برائت در حج امسال اشاره کرد و یادآور شد: حج مکان مقدسی است که مسلمانان باید با شدت و یکپارچگی، برائت خود از رژیم خونخوار صهیونیستی و تمام کسانی که به هر شکل از این رژیم حمایت می‌کنند را ابراز کنند.

وی با اشاره به جنبش جهانی دانشجویی عدالت‌خواه در دفاع از مردم غزه، خاطرنشان کرد: فطرت انسان‌ها با دیدن این صحنه‌های تأسف‌بار کشتار بی‌گناهان، بیدار می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha