پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تصاویر / شورای فرهنگ عمومی استان همدان

حوزه / قاسمی فرزاد گفت: ثبت روز ۳۱ اردیبهشت‌ماه به عنوان روز باباطاهر در تقویم ملی با توجه به غنای فرهنگی استان پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان امروز در دومین جلسه‌ شورای فرهنگ‌عمومی استان همدان در سال ۱۴۰۳، اظهار داشت: ثبت روز ۳۱ اردیبهشت‌ماه به عنوان روز باباطاهر در تقویم ملی با توجه به غنای فرهنگی استان پیگیری شود.

وی افزود: امور مربوط به دکه‌های مطبوعاتی به سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری محول شود تا عملکرد فرهنگی مناسب‌تری داشته باشند.

قاسمی فرزاد، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی در کشور، یادآور شد: اجرای طرح ملی آیه‌های زندگی برای ترویج و تبلیغ ارزش‌های دینی در دستگاه‌های اجرایی، مدارس، دانشگاه‌ها و سطح جامعه‌ با جدیت پیگیری شود.

وی با تقدیر از اجرای طرح نور، ابراز کرد: از متولیان امر به دلیل هماهنگی و انسجام مناسب در راستای اجرای طرح نور که باعث رضایت‌مندی عمومی شهروندان شده، قدردانی می‌کنم.

استاندار همدان، همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر، گفت: هیأت اجرایی، نظارت و ستاد انتخابات استان در دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تلاش‌های بسیاری در حوزه انتخابیه ملایر انجام دادند و انتخابات سالم و امنی به صورت الکترونیک برگزار شد که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه زیباسازی منظر شهری از مسائل مهم است که باید مورد توجه متولیان باشد، یادآور شد: نهضت احیای بافت‌های تاریخی که توسط اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شروع شده، قابل تقدیر است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha