چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
دیدار مسئولان همایش کتاب سال بانوان با آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ شاکری با بیان اینکه همایش کتاب سال بانوان به صورت دوسالانه برگزار می‌شود، چهارمین دوره این همایش ملی، پاییز امسال در جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خانم صدیقه شاکری معاون پژوهش جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در دیدار مسئولان همایش کتاب سال بانوان با آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن تبریک اعیاد دهه کرامت، به برگزاری چهارمین همایش کتاب سال بانوان در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اشاره کرد و اظهار داشت: با بررسی آسیب‌ها و برنامه ریزی جدید و امکانات جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و مراکز و نهادهای همکار، چهارمین دوره این همایش در دستور کار قرار گرفته است.

معاون پژوهش جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه همایش کتاب سال بانوان به صورت دوسالانه برگزار می‌شود، چهارمین دوره این همایش ملی، پاییز امسال در جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

شاکری با اشاره به راه اندازی شورای سیاستگذاری همایش کتاب سال بانوان، تصریح کرد: درصددیم سیر تحولی در این همایش صورت بگیرد و تلاش ما بر این است که این همایش از ملی به بین المللی ارتقا پیدا کند، گرچه ما در این همایش، کتاب‌ها و آثاری از کشورهای مختلف و به زبان‌های گوناگون دریافت کرده ایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha