دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
امام جمعه یزد

حوزه/ در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان وی نماینده ولی فقیه در استان یزد و استاندار یزد پیام تسلیت مشترکی صادر نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و نماینده مجلس خبرگان رهبری یزد در پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیس جمهور و همراهان وی در حادثه سقوط بالگرد را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

الذِینَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلآئِکَةُ طَیِّبِینَ یَقُولُونَ سَلامٌ عَلَیْکُمُ ادْخُلُواْ الْجَنَّةَ بِمَا کُنتُمْ تَعْمَلُونَ(نحل آیه 32 )

سانحه جانکاه و خسارت بار سقوط بالگرد، مقارن با ولادت حضرت ثامن الائمه(ع) که منجر به شهادت رئیس جمهور فداکار و مردمی، حضرت آیت ا... رئیسی رضوان الله علیه، وزیر فقید امور خارجه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار و سایر هیات همراه گردید، آحاد مردم عزیز ایران اسلامی را در بهت و اندوهی عمیق فرو برد و دلهای امت اسلامی و دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سراسر دنیا به درد آورد و محفل صلحا و ابرار در جوار حق صفا بخشید.

حضرت آیت ا... رئیسی فقیهی وارسته بود که سراسر عمر بابرکت خویش را در قامت یار وفادار، دیرین و بی ادعای امام و رهبری جز در مسیر خدمت خالصانه و بی وقفه به مردم شریف و تحقق آرمان‌های متعالی و الهی انقلاب اسلامی مصروف نداشت و در دلبستگی قلبی و عملی به ارزشهای والای مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، که خود نیز حقیقتا از سلاله پاک آن شجره طیبه بود، نمونه ای درخشان است.

بزرگ مردی که مورد عنایت خاص رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بود و خدمات عظیم و چشمگیر دولت مورد هدایت مدبرانه و انقلابی ایشان بارها مورد تمجید معظم له قرار گرفته بود.

شخصیتی وارسته که در مسئولیت های سنگین، خطیر و سرنوشت سازی برای کشور از جمله تولیت آستان قدس رضوی، ریاست قوه قضاییه، نایب رئیس اول مجلس خبرگان، معاون اولی قوه قضاییه، عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام، دادستان کل کشور، ریاست بازرسی کل کشور و ... راه سعادت ابدی را تنها در عرصه خدمتی الهی و شبانه روزی به بندگان خدا جستجو می کرد و پایان عمر بابرکتش نیز در لباس مقدس روحانیت و قامت منتخب و خادم مردم به عنوان رئیس جمهور، در همین مسیر نورانی و در حال خدمتگزاری به مردم عزیز در دورترین و محروم ترین نقطه های ایران اسلامی رقم خورد و حضرت دوست او را بر خوان گسترده اولیاء الهی و اجداد طاهرینش میهمان گردانید.

اینجانبان ضمن اعلان مراتب تاسف خود از این ضایعه عمیقا تلخ و جبران ناپذیر و تسلیت صمیمانه این فقدان دردناک به محضر مبارک حضرت صاحب الزمان (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و هیات محترم دولت و همدردی با آحاد مردم شریف ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار و عزادار دارالعباده و دارالعلم استان یزد، که در سفرهای بابرکت این مجاهد نستوه به استان، اوج علاقه خویش را به این عالم ربانی به نمایش گذاشته بودند، اطمینان می دهیم در پرتو فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تلاش فداکارانه و جانفشانی فرزندان این سرزمین که در مکتب او و شهدای والامقام انقلاب اسلامی تربیت یافته و قد کشیده اند، کوچک ترین خللی در مسیر پیشرفت و حرکت کشور به سمت قله های عزت و افتخار ایجاد نخواهد شد و مردم ایران عزیز اسلامی راه او و همسفران شهیدش را عاشقانه و خالصانه ادامه خواهند داد.

درود خدا بر آن عزیز سفر کرده و اجداد طاهرینش و همسفران وارسته اش باد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha