پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
1

حوزه/ مسئولین آذربایجان غربی در پی شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و هیئت همراه وی با صدور پیام تسلیت، این ضایعه را به امام زمان(عج)، رهبر انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، مسئولین و شخصیت های مذهبی و سیاسی آذربایجان غربی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان وی در سانحه سقوط بالگرد پیام تسلیت صادر کردند.

متن پیام مسئولین آذربایجان غربی به شرح ذیل است:

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه و محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

خبر شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان جهادی و انقلابی ایشان بسیار دردناک بود بطوریکه از آغازین لحظات انتشار خبر تلخ حادثه بالگرد حامل ایشان، ملت شریف ایران را نگران و دست به دعا و توسل کرد. حادثه ای عظیم که در راه خدمت و جهاد خالصانه، مردم و ولی نعمت های این مسئولین خدوم را عزادار کرد.

خدمات حضرت آ حجت الاسلام والمسلمین « سید ابراهیم رئیسی» رئیس محترم جمهور در جای جای ایران عزیز اسلامی علی الخصوص در آذربایجان غربی و حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» نماینده معزز ولی فقیه در آذربایجان شرقی و آقایان «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه انقلابی و «مالک رحمتی» استاندار جهادی آذربایجان شرقی و همراهان آنها در دل مردمان ماندگار خواهد بود و چه عاقبت بخیری سعادتمندانه ای که ختم به شهادت پرافتخار گشت.

دل ملت ایران و حتی غیر ایرانیان شریف در اقصی نقاط عالم در غم از دست دادن شهدای جهاد خدمت رسانی به درد آمده است.

ملت قهرمان ایران اکنون در غم از دست دادن طلبه ای خدمتگذار (به تعبیر خودشان) به سوگ نشسته است که خستگی نمی شناخت و طعن بدخواهان و دشمنان او را در مسیر خدمت معطل نمی کرد.

شهادت، مزد جهاد خالصانه فرزندان روح الله است و چه افتخاری بالاتر از شهادت برای آنها می‌توان تصور کرد.

اینجانبان شهادت این جمع خدمتگذار ملت و نظام را محضر حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران و بیوت شریف این شهدای والامقام و دوستداران و بازماندگان آنها تبریک و تسلیت عرض می کنیم و از خداوند منان صبری جمیل و اجری جزیل برای قلوب عزاداران مسئلت می نماییم.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:

خادم الرضا (ع) در سالروز ولادت حضرتش به دیار حق شتافت

با قلبی آکنده از غم، شهادت جانسوز حجت الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس جمهوری محبوب و همراهانشان، آیت الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم.

بی‌شک، ایران عزیز ما امروز با خبر شهادت رئیس جمهور متاثر است. صفای باطن و اخلاص این شهید عزیز که مردم حقاً به او علاقه‌ی قلبی داشتند برای او بهترین تقدیر را رقم زد و شهادت و لقاء الله نصیب او شد. از درگاه خداوند متعال علو درجات و حشر با معصومین علیهم صلوات الله را برای این شهدای گرانقدر مسئلت می نمایم.

حجت الاسلام ناصر جوانبخت مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی:

سَلامٌ عَلی‌ إِبْراهِیمَ کَذلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ إِنَّهُ مِنْ عِبادِنَا الْمُؤْمِنِینَ

پایان ماموریت مردان خدا شهادت است...

عروج آسمانی سید الشهدا خدمت، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهور مردمی و محبوب، وزیر امور خارجه حسین امیر عبداللهیان فرزند برومند ایران زمین ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم امام جمعه فقید تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان ایشان را محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب و عموم ملت ایران تسلیت و تعزیت می گویم و برای شهدای این سانحه غفران الهی و علو درجات را مسئلت می نمایم.

سردار رحیم جهانبخش فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی :

با نهایتِ تأثر و تأسف شهادتِ شهیدِ خدمت، رئیس جمهور حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و جمعی از عزیزان همراهشان را به ساحت مقدس امام زمان(عج)، فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) و عموم مردمِ شریفِ تسلیت عرض می‌نمایم.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راهِ مقدس جان برکف گذاشتند، خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.

فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی ضمن همدردی با ملتِ بزرگ و سلحشور ایران اسلامی و ولایتمدار ، شهادت رئیس محترم جمهور حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه محبوب القلوب و مردمی شهر تبریز حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، وزیر محترم امور خارجه جناب آقای امیرعبداللهیان، استاندار ولایی و پرتلاش آذربایجان شرقی و هیأت همراه را به مردم غیور و قهرمانِ استان، خانواده محترم سوگواران و عمومِ هموطنان تسلیت و تعزیت داشته و از خداوندِ متعال صبری عظیم و جزیل برای بازماندگان آرزو می‌نمایم.

حجت الاسلام عباسعلی مؤمن دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت مظلومانه حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس جمهور انقلابی و مردمی و هیات همراه ایشان در راه خدمت ماندگار به کشور و ملت، ماتم و اندوه فراوانی را بر دلهای مردم ایران اسلامی نشاند.

بدون تردید خدمات و مجاهدت های فراموش نشدنی رئیس جمهور صادق و محبوب ملت ایران و نیز وزیر جهادی و انقلابی امورخارجه دکتر امیر عبداللهیان، حجت الاسلام و المسلمین هاشم امام جمعه متواضع و محبوب تبریز و دکتر رحمتی استاندار جوان و سختکوش آذربایجان شرقی از اذهان ملت رشید میهن محو نخواهد شد.

ملت شجاع و انقلابی ایران اسلامی از آغاز پیروزی نهضت شکوهمند امام روح الله تاکنون حوادث تلخ و ناگواری را پشت سر گذاشته است و بی تردید با تدابیر راهگشای امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای ( مدظله‌العالی ) از این حادثه سنگین نیز عبور خواهد کرد و اجازه سواستفاده معاندان را از چنین وقایعی برای انحراف در مسیر نورانی انقلاب اسلامی نخواهد داد و ان شاالله هیچ خللی در عزم و اراده راسخ ملت خداجوی کشورمان در مسیر پیشرفت وارد نخواهد آمد.

در پایان شهادت این عزیزان را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن عزیزان مسئلت می‌نمایم.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین بیاتی نماینده مردم آذربایجان غربی مجلس خبرگان رهبری:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خادم الرضا (صلوات الله و سلامه علیه) رئیس جمهور مغتنم جمهوری اسلامی ایران و نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی (رضوان الله تعالی علیه) در شب ولادت مولایش در مسیر خدمت به مردم به شهادت رسید و پاداش بیش از چهل سال خدمت خستگی ناپذیر به نظام اسلامی را از خداوند متعال دریافت کرد.

اینجانب ضایعه مولمه فقدان آن عنصر صالح و سرباز راستین ولایت را به پیشگاه حضرت ولی الله الاعظم (ارواحنا فداه) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و بیت مکرم ایشان و آحاد ملت بزرگ ایران تسلیت عرض نموده از درگاه حق تعالی رفعت درجات و حشر با آباء طاهرینش را مسالت دارم.

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha