پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان گلستان در پی شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان پیام تسلیتی صادر و این خسارت جبران ناپذیر را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، متن کامل پیام آیت الله سید کاظم نورمفیدی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران آیت الله آقای رئیسی و جمعی از خدمتگزاران نظام و مردم در حادثه دلخراش سقوط بالگرد، در ایام متعلق به امام علی بن موسی الرضا (ع) قلوب ملت ایران را به شدت جریحه دار نمود و خسارتی جبران ناپذیر به بار آورد.

رئیس جمهوری که افتخار خود را خادمی امام رضا (ع) و نوکری مردم می دانست و مایه دلگرمی محور مقاومت بود.

امتزاج تواضع و فروتنی و روحیه خدمت با خستگی ناپذیری و کار شبانه روزی آن شهید را به نمونه ای از مومنانی مبدل کرده بود که فقدانشان دل انسان را به درد می آورد.

مردم شریف استان گلستان اعم از شیعه و سنی هیچ گاه خاطره خدمات آن شهید و حضور موثر و گره گشای ایشان را در این استان از یاد نخواهند برد و همواره قدردان خدمات او خواهند بود.

اینجانب شهادت این عزیز و همراهان از جمله نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای آل هاشم و وزیر امور خارجه دکتر امیر عبداللهیان و استاندار محترم که آنان نیز آراسته به فضیلت اخلاق و عمل بودند را به عموم ملت ایران به ویژه سکاندار کشتی انقلاب مقام معظم رهبری«مدظله العالی» و بازماندگان شهدا تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال عاجزانه درخواست می نمایم صبر در خور این حادثه دردناک را به همگان عنایت فرماید.

در این میان آنچه می تواند به لطف خداوند مایه تسکین آلام و موجب آرامش دلها باشد، نعمت وجود رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله العالی» است که همواره در مصائب و مشکلات راهنمای ملت بوده، و همچون کوهی استوار تکیه گاه کشور و انقلاب به شمار رفته و همانند امام راحل (ره) باعث قوت قلبها در مقاطع حساس می باشند.

سرخم می سلامت شکند اگر سبویی

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سید کاظم نورمفیدی

۱۴۰۳/۲/۳۱

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha