دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
محمدعدیده

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پیامی ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور وهمراهان ایشان در سانحه هوایی گفت:مداومت‌ و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌ زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام عدیده در پی شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان در سانحه سقوط بالگرد، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر شهادت حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشور و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌ های‌ ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد و بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ ناپذیر و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌ یابد.

مداومت‌ و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌ زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.

این ضایعه‌ اسفبار مایه‌ تالم کارکنان خدوم نیروی پدافند هوایی و همچون دیگر اقشار جامعه است که به شخصیت وارسته و خدمات ماندگار و با ارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنایی داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی رحمه الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ و اراده ای جدی برای حل مشکلات مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه و تلاشی وافر و شبانه‌ روزی داشتند و دغدغه‌ مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند.

بدون شک، وجود آرامش‌ بخش حضرت آیت‌ الله خامنه‌ای در این شرایط، همچون لنگر گاهی ثبات آفرین برای کشور ماست.

جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل خود با حوادث بسیار سختی رو به رو بوده است و از تمام آنها با سلامت عبور کرده است، همان گونه که پیوند عمیق میان امام و ملت ایران در دهه اول انقلاب توانست کشور را بیمه کند، امروز نیز با تدابیر رهبری، مردم باعث عبور از این روزها خواهد شد. ان شاءالله.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به بازماندگان و طلب صبر برای آنها، حشر این شهیدان با اولیاء الهی را از خداوند خواستارم.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)

روحانی محمد عدیده

سی و یکم اردیبهشت ماه یکهزار و چهارصد و سه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha