دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
کد خبر: 1158559
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱
رئیسی

حوزه/ فرمانده انتظامی استان لرستان در پیامی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی استان لرستان در پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا.

در میان مؤمنین مردانی هستند بر سر عهد و پیمانی که با خدا بستند صادقانه ایستادند و بعضی از آنان پیمان خود را همچون شهدا به آخر رساندند و در راه خدا و خلق خدا شربت شهادت نوشیدند، اما بعضی دیگر در انتظارند و هرگز از این پیمان که با خدابسته اند پشیمان نیستند.

مجموعه فرماندهی انتظامی استان لرستان با قلبی آکنده از غم و اندوه و چشمانی اشکبار حادثه منجر به شهادت رئیس جمهور محبوب ایران و آزادگان جهان حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از عزیزان را به پیشگاه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی و مقام عظمای ولایت و ملت شرافتمند ایران و همه‌ دوستداران انقلاب اسلامی تسلیت گفته، هر چند جای خالی آن عزیزان سفر کرده برایمان غم انگیز است از خداوند متعال اجر جزیل برای آنان و صبر جمیل برای بازماندگان و همه‌ی ملت ایران اسلامی مسئلت داریم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راه مقدس جان برکف گذاشتند و خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.

بدون شک وجود آرامش بخش مقام معظم رهبری "مدظله العالی" در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور است و امروز نیز همچون گذشته، تدابیر حکیمانه ایشان و هوشمندی مردم باعث عبور از این روزها خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha