یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
رئیسی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان تصریح کرد: امتحانات و ابتلائات الهی همچون از دست دادن شخصیت ها و مسئولان، نظام و انقلاب و دولت ما را از ادامه راه و مسیر خود باز نمی دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، طی سخنانی در جلسه فوق‌العاده شورای اداری استان کرمان ضمن تسلیت شهادت حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، ایشان را رئیس جمهور پاک، نستوه و مردمی توصیف کرد و گفت: طبق اعتقادات دینی و قرآنی ما، وقتی مشیّت خداوند بر این تعلق می‌گیرد که نعمتی از ما گرفته شود، مثل آن و یا بهتر از آن را جایگزین می‌کند، لذا اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند در اداره کشور خللی ایجاد نمی‌شود، اعتقاد دینی ماست.

وی با اشاره به این که نظام، انقلاب و دولت با قدرت کار خود را ادامه می‌دهد و تکلیف کار به وسیله قانون اساسی مشخص شده است، افزود: خدای متعال وقتی مردمی را بزرگوار می‌کند، حتماً ابتلاها و امتحان‌های بزرگی در پیش راه او قرار می‌دهد، لذا از ابتدای انقلاب که ملت ایران تاریخ ساختند و توانستند حرکت تاریخی و جهانی منحصر به فرد ایجاد کنند و ابتلاها و امتحان‌های سخت در سطح ملی و استانی شاهد بودند.

امام جمعه کرمان همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان بهشتی، باهنر، رجایی، مطهری و دیگر شهدا بیان داشت: گذر از این ابتلاها برای ملتی که در ایثار، شهادت و رشادت در سطح دنیا پرآوازه است، بارها تجربه شده است.

وی خاطرنشان کرد: غم از دست دادن رئیس جمهور مکتبی و هیأت همراه بسی بزرگ و جانکاه است؛ همه جریان‌های داخلی همراه با هم و در نگاه هم‌افزایی و وحدت قرار گرفتند و خود را در این غم شریک می‌دانند و فرصتی است که خون این خادم ملت تبدیل به وحدت جامعه اسلامی شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha