پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
آیت الله بشیر نجفی

حوزه/ دفتر آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف با صدور بیانیه ای شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دفتر آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف با صدور بیانیه ای شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت.

متن بیانیه به شرح زیر است:

(الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ‌‎).

خدمت رهبری و ملت گرانقدر این در جمهوری اسلامی ایران

شب گذشته با توجه فراوان حوادث تلخی را که با سرنگونی بالگرد جناب رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران و هیئت همراهش رخ داد و منجر به عروج ایشان و همراهان ارجمندشان در این حادثه دردناک شد را پی گیری کردیم.

در این شرایط فقط می‌توانیم به حضرت ولی الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبری جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران به‌ویژه خانواده محترمشان که در غم درگذشت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای ابراهیم رئیسی غمگین هستند، تسلیت و تعزیت عرض کنیم.

خداوند متعال ایشان را به گذراندن عمر خود در طلبگی علم و خدمت به امام رضا (علیه السلام) و خدمت به مردم ایران از طریق ریاست حکیمانه، موفق کرده است.

از خداوند متعال می خواهیم که آنچه را انجام دادند و مصیبتی که به آن ها رسیده است، در روز قیامت مایه شفاعت آن ها قرار دهد.

همچنین از خداوند متعال برای ملت ایران صبر و استقامت مسئلت می نماییم تا در برابر امتحانی که خداوند به ایشان عنایت فرموده، قوی تر از همیشه باشند و به اذن خداوند به مسیرشان ادامه دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha