پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
سید صدر الدین قبانچی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید صدرالدین قبانچی، شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در پیام تسلیت خود، شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را به محضر حضرت ولی الله الاعظم حجت بن الحسن (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و به آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تسلیت گفت.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را به محضر حضرت ولی الله الاعظم حجت بن الحسن (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و به آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و بهملت مؤمن و صبور ایران تسلیت عرض می کنیم.

خداوند آن ها مورد رحمت واسعه خود قرار دهد و در بهشت برین خود جای دهد.

ای رهبر بزرگ....

ای ملت بزرگ...

بار دیگر در معرض امتحانی جدید قرار می گیرید و بار دیگر خداوند متعال شما را با امتحانی جدید امتحان می کند و بار دیگر به جهانیان ثابت می کنید که اهل صبر و شکر و مقاومت هستید. ﴿ وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ ﴾.

همانطور که شما را در این فاجعه تسلیت می‌دهیم و در غم و اندوه شما شریک می‌شویم، به یقین می‌دانیم که از دست دادن این قهرمانان در خلال خدمت به کشور و مستضعفان آن، تنها عزم و اراده شما را برای ادامه راه افزایش می‌دهد.

خداوند برای آنها بهشتی را برگزیده است که در آن بدون حساب روزی می خورند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha