چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
طالب حسین خزرجی

حوزه/ حجت الاسلام طالب حسین خزرجی عضو مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت، شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیئت همراه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام طالب حسین خزرجی عضو مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت در پیامی شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیئت همراه را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

با نهایت اندوه و تأثر و تأسف فراروان؛ شهادت «آیت الله سید ابراهیم رئیسی (قدس سره)، و دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و هیأت همراه گرامیشان در سانحه هوایی را به امام زمان حضرت بقیه الله الأعظم حجت بن الحسن المهدی المنتظر (عجل الله فرجه)، و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله سید علی خامنه ای (أعز الله نصره)، و جمیع مراجع و علمای بزرگ، و تمام مسئولین محترم کشور و ملت صبور و شهید پرور ایران تسلیت و تعزیت عرض می‌نماییم.

مؤسس مرکز اسلامی برزیل شهادت رئیسی و همراهان وی را تسلیت گفت

همچنین شهادت این عزیزان را به امت اسلام، محور مقاومت و مردم صبور فلسطین که حامیان واقعی مستضعفین و آرمان قدس شریف بودند را تسلیت می‌گوییم.

از درگاه خداوند متعال علو درجات و همنشینی با پیامبران راستین، شهدا و صالحان برای این عزیزان و صبر و آرامش و أجر عظیم برای بازماندگان مسئلت داریم.

«ولا حول ولا قوة إلا بالله العلی العظیم»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha